Miia Nuutilan Activia-mainos... en vaan kestä!
Mua ei vois vähempää kiinnostaa hänen vatsansa toiminnot. Mä en KESTÄ noita ruuansulatusjugurttimainoksia!!!!!!
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGHhhhhhhhhh
Kommentit (11)
Miian sanoma mainoksessa. "Ennen turvotti bla bla blaa", mutta kun huitasee sen kameran mahaansa niin ei se kovinkaan littanalta näytä...eikö mainoksella ole kuitenkin päinvastainen tarkoitus kuin sellainen pömppövatsaisuus?
Mainoksessa sanotaan, -ota Activia, kun ruuansulatus vaivaa. Miksei voisi päivittäin syödä niin, ettei se ruuansulatus koskaan vaivaisikaan. Se on mahdollista, kun katsoo vähän mitä suuhunsa laittaa. Activiassa on liikaa kaloreita, proteiinit ja hiilarit eivät ole tasapainossa, paljon lisättyä sokeria ja rasvaakin liikaa. Ei kovin hyvä.
joka kerta tulee tuo köyhyys-kommentti mieleen
Mainonnasta voisi luulla että jokaikisen suomalaisen vatsa on sekaisin, täynnä ilmaa tai muuten vaan ihan karsea...samoin joka akalla on hiiva tämän tästä, kutisevia juttuja peräaukon ympärillä ja kynnet täynnään kaikenmaailman sientä...
mutta kun sitten menestyksen myötä alkoi nousta K päähän, en enää tykkää... MM. hän kommentoinut, että ei koe empatiaa köyhiä kohtaan, kuulemma köyhyys on jokaisen oma valinta. Että silleen.
saisi kyllä käydä kampaajalla, se kikkarapöheikkö on karsea! :O
Mää taas olen eri mieltä. Pisti silmään sen mainoksen luontevuus. Harvoin noin luontevaa iloisuutta.
Voi teitä.
Rahan mahti on suuri - ja ilmeisesti näyttelijöiden rahantarve suure.
En ylipäätään ymmärrä, että kakkaamiseen roudataan ranskalaista juggea. Markkinakikka.
Miian sanoma mainoksessa. "Ennen turvotti bla bla blaa", mutta kun huitasee sen kameran mahaansa niin ei se kovinkaan littanalta näytä...eikö mainoksella ole kuitenkin päinvastainen tarkoitus kuin sellainen pömppövatsaisuus?
Mun vauva on aivan haltioissaan, kun näkee tän mainoksen... :)