Sen naisen etunimi, jota miehesi on haukkunut sinulle?
Kommentit (11)
Ja olemme olleet naimisissa jo 15 vuotta...
Hitsi, kun mammat on taas niin pirun hauskalla päällä.
Eihän me missään unelmamaailamassa eletä, jossa muka olisi ihminen, jolla ei olisi pahaa sanottavaa kenestäkään, tekopyhää edes yrittää väittää, että teillä olisi mies, joka ei olisi edes teitä, joskun haukkunut. Omat nimet nyt ainakin tänne.
Ja kyllä, mieheni saattaa joskus kritisoida jonkun toimintaa, miehen tai naisen, mutta ei nyt varsinaisesti hauku ketään. Edellistä kertaa en edes muista.
Siskonsa käyttäytymiseen on ollut pettynyt, mutta haukkumiseksi en sitäkään sanoisi.
AP toivoo varmaan, että tähän vastataan miehen exän nimi.
Johtuu varmaan siitä, ettei sen työpaikalla juuri naisia ole.
voi vaan onneksi todeta olevansa itse ihan kohtalaisen kiva ihminen, kun mulla ei ole muunmuassa tarvetta tehdä näin sairaalloisen ilkeitä aloituksia, vaikken minäkään (eikä mieheni) ihan kaikista ihmisistä tosiaan niin tykkääkään.
Ja tuleeko se joillekin yllätyksenä, että on ihan oikeasti olemassa ihmisiä, jotka eivät käytä elämäänsä muiden ihmisten raukkamaiseen haukkumiseen ja heidän vikojensa vatvomiseen ja rumaan panetteluun heidän selkiensä takana. Onneksi mä olen onnellisesti yhdessä oikean älykkään MIEHEN kanssa, enkä minkään ilkeän juoru-ukon kanssa. :)
ei ainakaan aikuiset miehet.Näitä vaimonsa pettäjiä jotka haukkuu puolisoaan muille naisille saadakseen seksiä ei lasketa miehiksi.
naisia minunkaan mieheni. Eikä haukkunut isänikään.
Kuntamme naispuolisesta rakennustarkastajasta on sanonut, ettei ole tehtäviensä tasalla, mutta sekään ei ollut mielestäni ap:n tarkoittamaa naisen haukkumista vaan toimien kritisointia.
mieheni ei hauku ihmisiä, ei miehiä eikä naisia.