Miksi monet haluaa olla riippuvaisia miehestä?
Täälläkin on paljon noita "mies ei anna" -tyyppejä sun muita, joiden tekemiset riippuu täysin miehestä. Mies päättää miten eletään, mitä ostetaan, missä käydään... Aikuiset ihmiset päättää ITSE omista tekemisistään. Parisuhteessa otetaan toinen huomioon, joo, mutta ei omasta elämästään ja itsemääräämisoikeudestaan saa luopua!
Väkivaltaiset ja narsistit on erikseen, tarkoitan nyt suht normaaleissa suhteissa olevia. Tällaisessa suhteessakin monet naiset (miksei miehetkin joskus) luopuvat ihan tieten omasta päätösvallastaan. Jopa ajatustapa, poliittinen kanta ja mielipiteet kopioidaan mieheltä.
Katsokaa naiset peiliin. Ette ole alisteisia miehille. Jokainen ihminen on samanarvoinen. Myös parisuhteessa! :)
Kommentit (11)
Ja jos sinne luola-aikoihin täytyy mennä, niin ei naiset silloin todellakaan mitään heikkoja olleet.
Niin kuin ei olla nytkään!
ap
tai oikeastaan hänen seurastaan ja läsnäolostaan. En nauti tästä, haluaisin voida rentoutua ja nauttia omasta ajasta silloinkin kun hän on muualla, mutta en vain voi. Tämä on ihan omaa aikaansaannostani, mies ei estele minua mitenkään eikä taatusti sanoisi millekään menemiselleni ei. Päin vastoin minä estelen hänen menemisiään. Perkeles.
Taisi mennä vähän aiheen ohi.
ja räkii kattoon.
jostainhan se on talousrahat saatava.
ja sitten voi kiillottaa kruunua, kuinka on lasten eteen tehnyt kaikkensa eikä ole voinut edes opiskella tai harrastaa.
tai oikeastaan hänen seurastaan ja läsnäolostaan. En nauti tästä, haluaisin voida rentoutua ja nauttia omasta ajasta silloinkin kun hän on muualla, mutta en vain voi. Tämä on ihan omaa aikaansaannostani, mies ei estele minua mitenkään eikä taatusti sanoisi millekään menemiselleni ei. Päin vastoin minä estelen hänen menemisiään. Perkeles.
Taisi mennä vähän aiheen ohi.
itsesi kanssa olosta ennen kuin tapasit miehesi`?
Huono itsetunto. Ja tosiasia, että moni tienaa huonosti ja pärjää huonosti yksinänsä.
sekä viisi yhteistä lastamme. Tämä siksi, että hänellä on huippu palkka ja vaativa työ. Minun urani ei päässyt yhtä hyvin vauhtiin lapsia tehdessä, vaikka muuten olimmekin joskus samoissa lähtöasetelmissa.
Hän on mies ja minä olen nainen. Halusimme paljon lapsia. Minulla on kotirouvana niin paljon tekemistä lastemme kanssa (ja huom lastemme ystävien kanssa, ystävien vanhemmat voivat olla hyvin urakeskeisiäkin). Mitä siitä tulisi, jos meilläkin olisi kaksi uraa ja lapset?
Olen kyllä kaiken varalta monitaitoinen ja koulutettu, että pärjäisin ilman miestänikin, vaikka kovillehan se voisi ottaa. Tosin rahasta olisi apua tässäkin. Teen kiireapuna osa-aikatyötä, koska aikani ei riitä enempään. Enenevässä määrin teen vapaaehtoistyötä. Autan nuoria ilmaiseksi. Asiat ja tilanteet vain tulevat eteen ja minun on vastuullisena aikuisena toimittava. Tuen myös kahta yksihuoltajaa lomaperheenä.
Olen arvokas ihminen. Täytyy olla vahva itsetunto ja hyvä mies, jotta tähän kykenee. Mies maksaa veroja yhteiskunnalle koko perheemme edestä.
ja molemmilla hyvä koulutus ja urat. maksamme molemmat yhteiskunnalle veroja. ja mun aika riittää uranja kodinhoidon lisäksi vielä harrastamiseenkin. ei puhettakaan, että olisin ikinä jäänyt kotiin.
Eihän se ole riippuvaisuutta että on kotiäiti! Sitä en tarkoittanut ollenkaan. Siinähän on kyse työnjaosta. Kotiäitiys ei ole mitenkään vähäarvoista, päin vastoin.
Tarkoitin sitä että anntaan miehen sanella miten eletään. Näitä naisia on sekä kotiäideissä että työssäkäyvissä.
ap
Hän on kyllä lapsilleen omistautuva isä silloin kun on maisemissa.
9.
Siksi, kun se on biologiaa.
ROmanttisen tarinan steotypiassa on vahva mies, jonka vietäväksi nainen antautuu.