Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenenkään mies jättänyt, jos yllätysvauva tulossa?

Vierailija
09.02.2012 |

Meillä mies on suhtautunut erittäin nihkeästi vihjailuihini, että saattaisin olla raskaana. En ole vielä rohkaistunut kysymään, että jättäisikö hän minut ja lapsemme, jos tulisi vielä kolmaskin.

Aborttiin en tule suostumaan.

Ovatko tällaiset miehet, jotka ovat olleet ihan ehdottomia lapsiluvun kanssa, saatu lämpiämään ajatukselle raskauden edetessä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arka aihe, mutta mahtaa joku olla näinkin tehnyt

eli kysyisinkin onko kukaan jättänyt tahallaan, kertomatta miehelleen, pillerin ottamatta?

(Ja miten sitten kävi?)

Olis mukava kuulla jos joku uskaltaa kertoa...

Vierailija
2/19 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muakin kiinnostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmähän sellainen aikuinen ihminen on, joka ei ehkäistä osaa. Yleensä nuo ei ole vahinkoja alkuunkaan, joten aika ymmärrettävää jos mies ottaa ja lähtee. Huijattuna kun ei ole kivaa olla ja puolisoon jos keneen pitäisi voida luottaa.

Vierailija
4/19 |
20.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä vedettiin paljaaltaan

Vierailija
5/19 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko sinä ap jättänyt ehkäisyn pois omatoimisesti vai ettekö ole käyttäneet ehkäisyä alun alkaenkaan.

Itse näen, että yllätysvauva on sellainen, minkä toinen on hankkinut toisen mielipidettä edes kysymättä.

Silloin, jos käytetty ehkäisy pettää, niin uskon että mies sulaa ajan kanssa.

Jos olet itse jättänyt ehkäisyn pois, niin mies tekee vain ja ainoastaan oikein, jos jättää sinut. Lapsi on helvetin iso asia ja niitä nyt ei vain tehdä ilman, että ovat toivottuja kummankin puolelta.

Eli miten on ap?

Vierailija
6/19 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä menis lasta "tekemään" ilman toisen suostumusta. Mutta nyt on vaan sattunut käymään niin, että pilleri unohtui.

Pitäis varmaan tääkin asia parisuhteessa hoitaa niin, että mies vois aina tarkistaa, onko se akka ottanut pillerit, siis joka päivä. Tekispä se mieskin sitten osansa ehkäisyn puolesta.

Vierailija
7/19 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva ei ole yllätys, se pitäisi kaikkien aikuisten ihmisten tietää. Ärsyttää ihmiset, jotka pelaa noin tärkeillä asioilla.

Vierailija
8/19 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopulta ero on ainoa mahdollinen ratkaisu. Mies koki, että olin pettänyt hänen luottamuksensa.

Vierailija
9/19 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee sen, että tulee raskaaksi.

Sori vaan.

Vierailija
10/19 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait ansiosi mukaan.

Oikeasti, näitä akkoja, jotka huijaavat omasta ehkäisystään ja sitten kuvittelevat, että mies senkin jälkeen ottaa jälkeläisen avosylin vstaan ei voi kuin ihmetellä. Miten se oma halu menee sen toisen halun edelle. MINÄ SAAN PÄÄTTÄÄ IHAN KAIKESTA.

Sääliksi käy näitä lapsia.

Vierailija
11/19 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pilleri unohtui ja käyttää tuplaehkäsyä loppu laatta, joten ihan omaa päätöstä kusta ehkäsy.

Toivottavasti et ole raskaana ja tästä eteenpäin myöskin noudatat ehkäsyä.

Jos olisit vaikka eräs tuntemani emäntä niin ei siihen perheeseen olisi hyvä idea saada lasta. Lastensuojelu niskaan hengittämään jos noin kävisi, enkä ihmettele että noin heillä kävisi.

Jos abortti ei ole vaihtoehto niin pitää hoitaa ehkäsy niin ettei tule mahdollisuutta raskautua omaan munaukseen. Se abortti on nyt mahdollinen, jos mies sen tahtoo. Sinä et varmaan huomannut edes miehelle kertoa että vetää sua ilman toimivaa ehkäsyä?

Vierailija
12/19 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän 3 perhettä joissa on tullut jonkunlainen "yllätysvauva". 100 % on näillä perheissä eroluku.

Yhdessä vedettiin paljaaltaan, toisessa pillereitä jätettiin tahallaan syömättä ja kolmannessa oli kierukka eikä sitä tarkastettu onko paikallaan.

Vierailija
13/19 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tunteista viis.

Todella säälittävää touhua. Tämmöiset naiset eivät minun silmissäni ole MINKÄÄN arvoisia.

Vierailija
14/19 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän 3 perhettä joissa on tullut jonkunlainen "yllätysvauva". 100 % on näillä perheissä eroluku.

Yhdessä vedettiin paljaaltaan, toisessa pillereitä jätettiin tahallaan syömättä ja kolmannessa oli kierukka eikä sitä tarkastettu onko paikallaan.

että kierukkaa pitää tarkastella:D

Vierailija
15/19 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Tajutkaa naiset että se pilleri pitää ottaa ohjeen mukaan ja SAMAAN aikaan joka päivä! Jos ei ole kykyä napata pilleriä aamuvitamiinien kera, niin sitten on turha volista "yllätysraskaudesta".

Miten tyhmiä olette?

Vierailija
16/19 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kolmannessa oli kierukka eikä sitä tarkastettu onko paikallaan.

Mihinkään muuhun kantaa ottamatta (juu, tiedän kyllä, että palstan mukaan pettävää ehkäisyä ei ole olemassakaan, vaan kaikki toimii 110 prossasesti!) ihan vain sellainen toteamus, että kierukkaahan käytetään ainakin osittain juurikin siksi, ettei koko ajan tarvitsisi olla ehkäisystä huolehtimassa. Kuka muka tarkistaa ennen jokaista yhdyntää kierukan olotilan?

Vierailija
17/19 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Tajutkaa naiset että se pilleri pitää ottaa ohjeen mukaan ja SAMAAN aikaan joka päivä! Jos ei ole kykyä napata pilleriä aamuvitamiinien kera, niin sitten on turha volista "yllätysraskaudesta".

Miten tyhmiä olette?

Joten kerkeää vieä rutiinista tarkastaa myöhemminkin päivällä että pilleri on otettu. Näin itse teen, eikä ole koskaan unohtunut vaikka olisi tullut otettua myöhempään.

Vierailija
18/19 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuuton, jos jättää äidin. Sitähän harvemmin voi itse lipsauttaa paikoiltaan, vaikka tahtoisi vauvan :)

Mutta tosiaan, silloin kun on kyse tahallaan ehkäisyn pois jättämisestä, niin nainen saa ihan itse kantaa vastuunsa. Sääli, ettei laki anna miehelle edes tämmöisessä tapauksessa miehelle armoa. Elatusmaksut pitää maksaa, olit sitten kuinka kusetettu tahansa. Yritysmaailmassa puhuttaisiin petoksesta. Missä on isien oikeudet? Niitä ei ole.

Sitten tämmöiset naiset itkee, kun mies ei kanna vastuutaan...

Vierailija
19/19 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pilleri unohtui ja käyttää tuplaehkäsyä loppu laatta, joten ihan omaa päätöstä kusta ehkäsy. Se abortti on nyt mahdollinen, jos mies sen tahtoo. Sinä et varmaan huomannut edes miehelle kertoa että vetää sua ilman toimivaa ehkäsyä?

Jos unohtaa ottaa pillerin, ja sitä ennen on vedetty paljaalla, on periaatteessa raskauden riski. Niin ainakin mun pillereiden mukana tullut ohje väittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi