Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hmm...

09.02.2012 |

tervehdys! tein tossa viime viikolla pari positiivista raskaustestiä.. toinen apteekin omalla ja toinen netistä tilattavalla sofi ultimatella.. lauantaina alkoi sitten tulla pientä vuotoa... tiputti siis ihan siteelle astikka. maanantaina oli kokonaan poissa... mitähän tästä nyt sitten voisi päätelä... raskaana edelleen vai ei? tilasin vielä yhden testin netistä joka olis tarkoitus saada tänään hyppysiin vaan.. hirmuinen pettymys se tulee kyllä oleen jos nyt sattuukin näyttämään negaa :( onko kellään vastaavanlaisesta vuodosta kokemusta ja mikä oli lopputulos? hirmuisesti jännittää.. olen kuitenkin jo 36 vuotta ja aikoinaan kovasti pikkuisesta haaveilin vaan ei ollut tullakseen... ja nyt kun sitten jo olin täysin varma siitä että en sitä toita koskaan tule saamaan niin aikamoinen tunne oli saada noihin testeihin kaksi viivaa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli pari vkoa plussaamisen jälkeen veristä tihuttelua. Siellä vaan vauveli edelleen jatkoi kasvuaan ja jatkaa edelleen. Käsittääkseni on melko yleistä tuo alkuraskauden tiputtelu. Pidämme peukkuja :)

Vierailija
2/4 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllähän sieltä selkeää selkeämpi nega tuli... :( ihan uskomatonta... jotenkin en vaan osaa kuvitella asiaa todeksi koska edelleenkin "oloja" jotka viittaavat raskauteen... yksi vahvin sellainen on tummentuneet nännit ja kuvottava olo... :/ vaan kaipa sitten johtuu jostain ihan muusta... mieskin oli niin onnellinen kun tein ne kaksi plussaa.. miten ihmeessä mä nyt hänelle sitten kerron että en olekaan raskaana.... :((((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nyt onkin muuttunut roskiksessa hailakaksi plussaksi... HUOH! sietämätön tilanne.... onko kenelläkään mitään vastaavia kokemuksia??? järkihän täsä menee... :D

Vierailija
4/4 |
09.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Suhnura!

Itselläni kävi viime kierrosta vähän samalla lailla... Tein haalean positiivisen testin lauantaina, siitä eteenpäin tein joka päivä keskiviikkoon asti testejä ja testien viiva lähti tummenemaan, mutta jäin vähän ihmettelemään kun ei edes keskiviikkona ollut täysin tumma. Raskausoireita oli, mutta ei mitenkään kovin paljon, perus pahoinvointia, rintojen arkuutta, nännien väri/koko muutosta jne. Viikon päästä eka testistä su iltana alkoi ilman mitään kipuja pieni verinen vuoto, joka kuitenkin välillä lakkasi, eikä tullut edes siteeseen asti. Tein seuraavana aamuna raskaustestin ja viivaan tuli vain haaleimmista haalein viiva, mutta päättelin että raskaus on mennyt kesken, koska aikaisemmin viiva oli selvästi tummempi... Vielä negan tehtyänikin oli lieviä raskausoireita, mutta seuraavana päivänä alkoi vuoto. Vuoto kesti normaalia kauemmin ja ensimmäiset päivät olivat kivuliaammat kuin normaalissa menkoissa. Päättelen tästä, että raskaus kyllä alkoi, mutta se päätyi keskenmenoon rv 6. Kohtu tyhjeni itsestään, eikä tarvinnut käydä tarkistuksissa tms.

Keskenmeno oli minulle ensimmäinen ja vaikka teoriassa tiesin että sen riski on suuri, niin kyllähän se silti kovasti järkytti ja suretti. Onneksi minulla kävi hyvä tuuri ja seuraavasta kierrosta raskaus tärppäsi uudestaan ja olen nyt rv 6+3.

Mutta onhan tässä sekin mahdollisuus, että vuoto on sitä nk. normaalia tiputteluvuotoa mitä tulee yllättävänkin usein raskauden aikana. Netistä luin, että jos vuotoon ei liity kipuja, eikä se ole kovin runsasta, ei ole syytä huoleen...

Sinuna ehkä seurailisin testejä tekemällä nouseeko hormonimäärä vai lähteekö laskuun? Jos viivan väri vahvistuu, niin sitähän ei tietääkseni voi tapahtua ilman että kohdussa joku majailee?

Tsemppiä sinulle!