Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä varmasti Brion junarata?

Vierailija
08.02.2012 |

Eli onko tässä linkissä oikeasti Brion junarata? Näyttää nimittäin ihan samalta kuin Bilteman junarata. Aika korkea on toi hinta, siksi haluaisin kuullla muiden mielipiteitä.

http://www.huuto.net/kohteet/brio-junarata-93-osaa/208565472

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä niissä näy missään lukevan Brio. Mä en ainakaan löytänyt. Eiks Briolla lue lähes joka junassa, vaunussa, talossa ym. Brio?

Vierailija
2/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just ostin 26 osaisen setin Lidlistä hintaan 26 euroa. Eli euro per osa on ok tarjouksesta ja nyt maksat enemmän käytettynä ja valtaosa ei ole edes Brioa.

On myyjä tainut laittaa Stockan hinnat ovhsta.

Kyllä, Brion kaikissa osissa lukee Brio.

Tossa ei ole edes kalliita osiakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Bilteman rata ja tossa ei ole kaikkia osia edes mitä siinä on. Autot, puut, talot, liikennemerkit ja osa junista on bilteman radasta. Mutta Bilteman paketissa niitä on vielä paljon lisää. Noi junat voi olla osittain Brion tai sit jonkun muun. Toi asema tms. ei myöskään kuulu Biteman rataan.

Olen ennenkin nähnyt huuto.netissä bilteman rataa myytävänä 50e ja enemmän. Hinta kaupassa on reilu 30e.

Vierailija
4/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä,että tossa on molempia

Vierailija
5/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon samoja juttuja, kun meillä vuosina 2003-2007 ostetuissa pakkauksissa. Ja meidän kaikki Brion junaradan osat on ihan uutena ostettu tai saatu, joten ovat ainakin "aitoja".

Vierailija
6/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aseman katossa lukeekin. Samoin noi hahmot on Brio. Yksittäisistä autoista ja taloista en osaa sanoa varmaksi, mutta tiedän tuollaisia olleen (töihin ostettu ennen minun tuloa).

Ratapaloista on mahdoton sanoa, mitä ovat. Voisivat nekin olla vanhempaa Brioa, kun tuo liitostappi on kiinteä, eikä sellainen muovinen..

Vierailija
7/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla Brio tai olla olematta. :)

Aivan samanlaisia osiahan siinä on kuin Biltemalla, mut voihan olla että Biltema vaan on hyvä kopioimaan..

http://www.biltema.fi/fi/Vapaa-aika/Leikki-ja-harrastus/Sisalla/Ajoneuv…

Vierailija
8/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjähän mainitsi, että vaikka oli itse ostanut osan palikoista huutiksesta brioina, niin epäili niiden aitoutta eikä taannut, että ne todella ovat brioa.

Vierailija
9/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjä on käynyt päivittämässä ilmoituksen ap:n aloituksen jälkeen...

-ei ap