Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ilmoittaako maistraatti lastenvalvojalle lapsilla ei ole osoitetta kummankaan vanhemman luona?

Vierailija
08.02.2012 |

Lapset on minulla kirjoilla, mutta uuteen asuntooni muuttaessani teen muuttoilmoituksen vain itsestäni.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä järki tuossa on?? siis siksikö vain sinä muutat että säästäisit jotenki rahaa. kyllä se vaan niin on että ilman osoitetta ei voi olla lapsikaan...tai siis onhan se vaihtoehto että katsotaan asunnottomaksi.,...mutta jos niin käy niin eiköhä lapset oteta huostaan.

Vierailija
2/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman oikeudenpäätöstä. Muutan yksiöön, mutta en laita lapsia kirjoille luokseni. Isä saa itse ilmoittaa lapset kirjoille luokseen, mutta lastenvalvojan luo minua ei vapaaehtoisesti saa elatusopparia eikä tapaamissopimusta tekemään.

Isä saa hakea lasten elatuksen käräjiltä, mulla ei ole mitään halua sopia lasten asumisesta ilman oikeudenkäyntiä.

Ja ulosottoon elarit menevät joka tapauksessa, mulla ei ole mitään kiirettä tehdä elatussopparia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis jos mies ilmoittaa lasten osoitteeksi oman asuntonsa niin kyllähän se tarkoittaa että hän on silloin lähivanhempi.

rahako se on se syy, että haluat näyttäytyä lähihuoltajana vaikka et oikeasti sitä halua olla?

ja eiköhän siinä riitä että mies ilmottaa lastenvalvojalle, että äiti muutti yksiöön...pam. huoltajuus on hänellä jos hänellä on tilaakin lapsille.

Vierailija
4/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis allekirjoitukset.

Vierailija
5/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä lapsilisää jossei lapset ole sinulla kirjoilla?

Kannattais nyt jo miettiä mitä teet sitten kun skitson ja ADHD,een terapiat alkaa et millä ne maksat?

Vierailija
6/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kusipää hoitaa terapiamaksut ja saa maksaa kasvavien ja helvetin paljon syövien poikalasten kaikki kulut.

Euroakaan en tule lasten elatukseen omasta lompakostani laittamaan.

Vierailija
7/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvita molempien allerkirjotusta...itse ollaan just muuttamassa ja riittää että ilmotan vaan muuttajat... ja mun allekirjotus

Vierailija
8/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaisen sellaisen ja riitautan huoltajuuden. Prosessista tulee pitkä ja likainen. Lopullista päätöstä ei tulla antamaan ennen lasten täysi-ikäisyyttä.

Ja ihan vittuillessanikin sen teen.

Vierailija
9/9 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vanhemmat muuttavat erilleen. ei ole virallinen muutto jos molemmat eivät allekirjoita. eri juttu jos koko perhe muuttaa tai jos ollaan jo valmiiksi kahdessa osoitteessa. mutta yhteisestä kodista muuttoon alaikäiset tarvii molempien nimet papereihin.