Pelaako kukaan tiestä pokeria?
Missä pelaatte? Paljonko tienaatte? Onko pokeri päätoimeentulo vai käyttekö myös töissä?
Kommentit (4)
Olen opiskelija ja tienaan perheellemme lisätuloja, koska opintotuki ei riitä mihinkään. Mies käy kyllä töissä, mutta lapsen kanssa elämäminen tekee tiukkaa pelkällä miehen palkalla. Tienaan n. 500e/kk pokerista. Mutta varmasti tuo luku tuosta nousee, kun saan kerrytettyä pelikassaani ja voin pelata isompien rahojen pelejä. Tällä hetkellä niitä ei pysty pelaamaan, koska riskit olisivat liian suuret. Pelaan pokerstarilla, unibetilla ja pokerihuoneella. Unelmissa, että voisin opintojen päätyttyä alkaa ammattipelaajaksi...
mutta satunnaisesti myös nordicbetilla,unibetilla ja raylla.
En hirveästi enään jaksa käteispelejä pelata,niissä tuli parhaimmillaan n. 100e päivässä tienattua.
Nykyään pelaan satunnaisesti turnauksia, kuukaudessa ehkä puhdasta voittoa 500e,pelaan max 5e sisäänostojen turnauksia.
Ja luonnollisestikaan ei noilla summilla ole päätoimeentulo.
nykyään on niin paljon pelaajia,myös siis hyviä pelaajia,ettei voittaminen ole niin helppoa kuin muutama vuosi sitten.
mun tuttu pelaa pokeria ja itsekin haluaisin kokeilla...mitenhän kannattaisi aloittaa?
ap
Pelaan itse aktiivisesti monivetoa ja tulosvetoa ja olen voittanut vuosien saatossa aika kivasti, viime viikollakin viimeksi melkein 8000 euroa. Ravipelejä pelaan lähinnä Ruotsiin, koska siellä on jakopotti pelaajille parempi kuin Suomessa ja enemmän voittoluokkia.