Mitäh?! Muumimuki 132 euroa???? Ovatko ne ekat mukit ihan oikeasti jotain keräilykappaleita??
Kommentit (7)
Mulla on kerran elämäni aikana ollut auto joka maksoi enemmän kuin tuo voittava huuto :D
että joku maksaa noista, saahan sitä kerätä vaikka käytettyjä postimerkkejä ja maksaa niistä moninkertaisia hintoja. Voitte kaikki käydä kaivamassa ne nolot lahjaksi saadut muumimukinne varastoista pölyä keräämästä ja laittaa myyntiin, ihan kivaa lisätuloa kaikille rahan puutetta valittaville.
FB muumipalstalla hinnat ovat vielä pahempia; ihan tavallisista vielä myynnissä olevistakin maksetaan kovempia hintoja kuin suoraan kaupasta haettuna maksaisi. Mukit, kulhot ja lautaset, kaikki näyttää kelpaavan!
mikä on semmoinen muumimuki joka ap.n linkissä on aito. Vanha nainen mulle kerran antanut ja on ostettu arabiasta mutta siinä ei ole sitä muumi maalaa leimaa eikä muutakaan.. muuten muki sama ja malli ja kaikki.
mikä on semmoinen muumimuki joka ap.n linkissä on aito. Vanha nainen mulle kerran antanut ja on ostettu arabiasta mutta siinä ei ole sitä muumi maalaa leimaa eikä muutakaan.. muuten muki sama ja malli ja kaikki.
siis mulla on samanlainen muki kun se mikä on ap.n linkissä mutta siinä ei ole sitä "muumi maalaa" leimaa eikä muitakaan tekstejä. Mutta on siis 100% aito ja on ostettu/hankittu Arabiasta onko tämä joku 2 laatu muki tai jotain sinnepäin?
Onko sulla semmoinen muki vielä?
Voit laittaa mulle sähköpostiin kuvia niin voin antaa hinta-arvion :)
Ja voin ostaa muumimukeja jos joku haluaa myydä !
http://www.huuto.net/kohteet/muumimuki---fazer/208562982?ref=gl