Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekaa kertaa miehen luona yökylässä ja miehen yöasusta kysymys

Vierailija
08.02.2012 |

mitä ajattelisit, jos olisit ekaa kertaa miehen luona yökylässä, ja mies laittaisi päälle pyjaman, jossa lukee maailman paras isä. Veisikö sinulta seksihaluista suurimman himon pois?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muutenkaan ymmärrä noita -mies on äijä- tai -äiti on vähän väsynyt- vaatteita tai hattuja tms.

Vierailija
2/19 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tietäisin, niin huvittaisihan tuo (sekä ylipäätään, että mies käyttää nukkuessaan pyjamaa), mutta ei se haluja veisi, tärkeinhän löytyy sieltä vaatekappaleen alta.. ;)

jos en olisi tiennyt, niin KYLLÄ!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä huono kuin jollain teinillä "bad hair day" -pipo.

Vierailija
4/19 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mitä välii? En tiedä

Vierailija
5/19 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi samantien palata sinne paikalliseen etsimään se renttu aivan rauhassa.

En pitäisi, kun ei ole, mutta saattaisin laittaa vaikka MLL:n paidan sen enempää ajattelematta. Tuntien tietenkin ylpeyttä isyydestä. Vaikka jollain suhde on epäonnistunut, kyllä se isyys ja sen hoitaminen on kelle tahansa isälle kunnia asia.

Jos isä laittaa tuollaisen yöpin päälle, hänelle on tärkeää, että on jo isä. Lapset on hänelle tärkeämpi asia kuin uusi tuttavuus, joka voi muuttua myös tärkeäksi. Eipä taida AP:n tapauksessa olla edellytykset kunnossa. AP:n puolelta.

Mies

Vierailija
6/19 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan rauhassa, mutta miksi sitä pitää pyjamassa toitottaa?

Olen minäkin ylpeä äitiydestäni, mutta en helkkarissa pue päälleni mitään mamma tai äiti tekstillä varustettuja kolttuja.

Ja silloin kun harrastan seksiä mieheni kanssa, en ajattele häntä lastemme isänä, vaan miehenäni.

Ja kyllä, MLL:n paidat olisivat yhtälailla turn off, mutta onnekseni mieheni ei sellaisia käytä.

Vierailija
7/19 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tuohon suuntaan, mutta lopultahan se riippuu ihan siitä, miten se ilta on muutenkin sujunut. Vaate sinällään ei pilaa mitään.

Vierailija
8/19 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyllisyyttä, että ajattelette, että olette viemässä lasten isää pois oikeasta perheestään?

Kyllä se koko paketti pitää ottaa jos sellaisen haluaa, ja muistaa, että ne lapset tulevat tosiaan isälle aina ennen teitä. Ihan niinkuin teidänkin lapsenne tulevat ennen sitä miestä.

Vierailija
9/19 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyllisyyttä, että ajattelette, että olette viemässä lasten isää pois oikeasta perheestään?

Kyllä se koko paketti pitää ottaa jos sellaisen haluaa, ja muistaa, että ne lapset tulevat tosiaan isälle aina ennen teitä. Ihan niinkuin teidänkin lapsenne tulevat ennen sitä miestä.

johan se on sen itse tehnyt tai exänsä... Eli miksi potisin syyllisyyttä?

Vierailija
10/19 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkäänlaisen yöasun käyttäminen ensimmäisellä yövierailulla veisi halut. Kyllä sitä pitää nukkua alasti toisiinsa kietoutuneena, edes siinä vaiheessa.

Vierailija
11/19 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulle se oli turn off. Tossa vaiheessa kaksi aikuista ihmistä tutustuu toisiinsa, ja miehen pitää olla mies isolla M:llä, ja musta toi yöasu-juttu teki siitä jotenkin nössön mun silmissä. Lapsi-jutut yms tulee kuvioihin vasta myöhemmin, mutta ihastuksen huumassa haluan kiihkeää seksiä MIEHEN, en jonkun iskän kanssa.

Vierailija
12/19 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin pyjama miehellä! Vaikka ei olis mitään tekstiä, niin hyi kauhistus. Ekaa kertaa yökylässä ja äijä vetää pyjiksen päälle, niin mielestäni se on aika gay. Mä lähtisin samantien kävelee moisen "pikkutytön" luota.

Vierailija
13/19 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulle se oli turn off. Tossa vaiheessa kaksi aikuista ihmistä tutustuu toisiinsa, ja miehen pitää olla mies isolla M:llä, ja musta toi yöasu-juttu teki siitä jotenkin nössön mun silmissä. Lapsi-jutut yms tulee kuvioihin vasta myöhemmin, mutta ihastuksen huumassa haluan kiihkeää seksiä MIEHEN, en jonkun iskän kanssa.

kyllähän miehet usein haluaa seksiä vaimon/naisen kanssa, mutta kohde paljatuukin silläkin kertaa äidiksi.

Vierailija
14/19 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteen alussa tuo ei todellakaan ole suotavaa.

Jos mulla olis uusi suhde - vaikka itselläni on lapsia - en missään nimessä laittaisi sellaista yöpaitaa päälleni hänen seurassaan, missä lukisi "maailman paras äiti". En missään nimessä - ja vielä oudompaa - jos mahdollista - se olisi, jos toisella osapuolella ei olisi itsellä lapsia...

Miettikään nyt, haloo!??

Itselläni oli ( suhteemme alussa ) mittavia vaikeuksia hyväksyä, että tulevalla puolisollani oli toisinaan - minun mielestäni - liian tiukkoja takkeja/yläosia; minusta ne näyttivät jossain valossa hieman hinttimäisiltä - ja jumalauta miten mä meinasin seota sen vuoksi:DDD

Kyl vaikeeta on ihmiselo:))

Vierailija
15/19 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei ainakaan veisi haluja pois pelkkä yöpaita, ihminen se siellä vaatteen sisällä on tärkeämpi. Ja miesten kanssa paljon eläneenä voin sanoa, että miehet eivät välttämättä kiinnitä ollenkaan huomiota siihen, mitä paidassa lukee ja mitä vaikutuksia sillä voi johonkuhun olla.

Vierailija
16/19 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kai se nyt vähän eri asia, jos puoliso vetäsee pyjaman päälle, kuin että sen tekee uusi tuttavuus. En kyllä ymmärrä pyjamia ollenkaan, mutta tällai ajatuksena vaan tämä pointti.

Vai puhutko läskeistä ja roikkutisseistä?

kyllähän miehet usein haluaa seksiä vaimon/naisen kanssa, mutta kohde paljatuukin silläkin kertaa äidiksi.

Vierailija
17/19 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ottaa mukaan ÄIPPÄ-kaunokirjoitustekstillä varustettu paituli. nii ja pörrösukat.

Vierailija
18/19 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi samantien palata sinne paikalliseen etsimään se renttu aivan rauhassa.

En pitäisi, kun ei ole, mutta saattaisin laittaa vaikka MLL:n paidan sen enempää ajattelematta. Tuntien tietenkin ylpeyttä isyydestä. Vaikka jollain suhde on epäonnistunut, kyllä se isyys ja sen hoitaminen on kelle tahansa isälle kunnia asia.

Jos isä laittaa tuollaisen yöpin päälle, hänelle on tärkeää, että on jo isä. Lapset on hänelle tärkeämpi asia kuin uusi tuttavuus, joka voi muuttua myös tärkeäksi. Eipä taida AP:n tapauksessa olla edellytykset kunnossa. AP:n puolelta.

Mies

tässä avauksessa kai enemmänkin kyseenalaistettiin ko. tekstipaidan seksikkyys kuin isyys sinänsä

mitkä on sun edellytykset ymmärtää luettua tekstiä?

Vierailija
19/19 |
08.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

englantilaisten "like the dog, like the owner."

Eli jos ei vihjaus lapsiin sytytä, voi olla, että et läpäissyt ja et silloin sytytä miestä. Ei kai siinä sen suurempaa ongelmaa ole, kun itsekään et ole tyytyväinen. Ei mies olisi luultavasti halunnut kaltaistasi, etkä selvästi halunnut häntä.