Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tatuointi aikuiselle suurperheen äidille..Noloa?

Vierailija
07.02.2012 |

Kamalasti tekisi mieli ensimmäistä tatuointia ikinä. On vaan muistissa oman isän viidenkympin villitys ja hänen ensimmäinen tatskansa. Se oli mielestäni noloa silloin..

Onko noloa vai ei aikuisen, järkevän ihmisen ottaa tatuointi?

t. N 38v ja viiden lapsen äiti

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran kiitän luojaani siitä, että minun äitini EI suostunut kaiken maailman ehdotuksiin, joita teini-iässä sain päähäni vaan oli vastuullinen aikuinen...

Tyttäreni toivoi 16v lahjaksi tatuointia nilkkaan ja lähdin mukaan (eivät tee ainakaan siinä firmassa alaikäisille ilman huoltajan suostumusta)

Vierailija
22/30 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nilkassa ja olkapäässä tatuointi. Päivääkään ei ole kaduttanut ja olen ollut tyytyväinen etten kuunnellut niitä "varoituksia" silloin vaan hankin ne itsepäisesti. Ihanat kuvat joita rakastin silloin ja rakastan vieläkin.

Sosiaalinen puoli on ollut aivan uskomaton. en edes jaksa laskea moneenko ihmiseen olen tutustunut ja monenko kanssa ystävystynyt kun esim. festivaaleilla on tultu juttelemaan ja kyselemään kuvien historiaa. Kuviin liittyy nyt 20 vuotta myöhemmin niin paljon muistoja erilaisista ihmisistä, etten vaihtaisi sitä mihinkään. Kuviani en myöskään poistattaisi mistään hinnasta, eikä niistä ole kooskaan ollut haittaa esim. työnhaussa. Tämä on kaikki sitä pelottelua.

Toiset tykkää, toiset ei, mutta päätä itse äläkä välitä muiden kitinöistä yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee otsellesi palvelus: älä.

Vierailija
24/30 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

White trash -tunnus

nää, joiden mielestä tatuoinnit edustavat esim. tällaisia asioita. He eivät ilmeisesti juuri käy ulkona? Tatuointeja on kaikenlaisilla ihmisillä. Aivan yhtä hyvin voisi sanoa, että farkut on white trash -tunnus (jos nyt välttämättä sellaista kummallista termiä on käytettävä, eihän se edes sovi suomalaiseen yhteiskuntaan).

Jos joku tuomitsee ihmisen alempaan kastiin tatuoinnin tai minkä tahansa yksityiskohdan perusteella, se kertoo aika paljon tästä ihmisestä itsestään.

Vierailija
25/30 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on fakta. Katsopa vaikka Kakola-ohjelman tyttöjä. Habitus kyllä vastaa sosiaalista statusta ja ongelmia sen myötä. En itse lähtisi hakemaan ulkonäöllä tietoisesti ulkonäkööni tiettyjä hankittuja piirteitä, ellen allekirjoittaisi niiden myötä helposti tulevaa leimaa.

White trash -tunnus

nää, joiden mielestä tatuoinnit edustavat esim. tällaisia asioita. He eivät ilmeisesti juuri käy ulkona? Tatuointeja on kaikenlaisilla ihmisillä. Aivan yhtä hyvin voisi sanoa, että farkut on white trash -tunnus (jos nyt välttämättä sellaista kummallista termiä on käytettävä, eihän se edes sovi suomalaiseen yhteiskuntaan).

Jos joku tuomitsee ihmisen alempaan kastiin tatuoinnin tai minkä tahansa yksityiskohdan perusteella, se kertoo aika paljon tästä ihmisestä itsestään.

Vierailija
26/30 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan oli toivonut sitä jo pari vuotta ja lopulta lupasin että saa ottaa pienen nilkkaan. Minun oma tatuointi kylläkin oli hetken mielijohde:) Ihan vastuullinen aikuinen olen mielestäni ollut ja tämäkin kyseinen neiti saa esim. koulusta erittäin hyvää palautetta. Vähän ennen tätä meidän tatuointia tapahtui ne murhat siellä ruotsissa missä kuoli paljon nuoria, ajattelin sitäkin että mistä sitä tietää milloin tapahtuu jotakin kamalaa ja miksi ei saisi eläessään tehdä sitä mitä haluaa (siis tietenkin sellaista mistä ei vahinkoa itselle eikä toisille) ja mitäpä haittaa olisi tarkkaan harkitussa tatuoinnissa jos se tekee hyvän mielen.

kerran kiitän luojaani siitä, että minun äitini EI suostunut kaiken maailman ehdotuksiin, joita teini-iässä sain päähäni vaan oli vastuullinen aikuinen...

Tyttäreni toivoi 16v lahjaksi tatuointia nilkkaan ja lähdin mukaan (eivät tee ainakaan siinä firmassa alaikäisille ilman huoltajan suostumusta)

Vierailija
27/30 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö kuoli onnellisena kouluampujan luotiin, ruusutatuointi nilkassa.

Vähän ennen tätä meidän tatuointia tapahtui ne murhat siellä ruotsissa missä kuoli paljon nuoria, ajattelin sitäkin että mistä sitä tietää milloin tapahtuu jotakin kamalaa ja miksi ei saisi eläessään tehdä sitä mitä haluaa (siis tietenkin sellaista mistä ei vahinkoa itselle eikä toisille) ja mitäpä haittaa olisi tarkkaan harkitussa tatuoinnissa jos se tekee hyvän mielen.

Vierailija
28/30 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin kolmen lapsen kolmekymppinen, akateemisesti koulutettu äiti jolla on yksi tatuointi ja harkitsee ottavansa vielä lisää...

Ei koulutus poista tatuointien noloutta. Ei noloihin tatuointeihin kuuluvat ainoastaan hierarkiset ja etniset tatuoinnit.

Vierailija
29/30 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on fakta. Katsopa vaikka Kakola-ohjelman tyttöjä. Habitus kyllä vastaa sosiaalista statusta ja ongelmia sen myötä. En itse lähtisi hakemaan ulkonäöllä tietoisesti ulkonäkööni tiettyjä hankittuja piirteitä, ellen allekirjoittaisi niiden myötä helposti tulevaa leimaa.

White trash -tunnus

Esität varmaan tästä jonkin todisteen? Yksi tv-ohjelma ei kelpaa, sillä se ei kumoa sitä etteikö muillakin yhteiskuntaluokilla olisi tatuointeja? Kuinka monen akateemisesti koulutetun olet nähnyt ilman vaatteita?

Tiesitkö muuten, että tuleva tasavallan presidentti polttaa tupakkaa?

Vierailija
30/30 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

White trash -tunnus

nää, joiden mielestä tatuoinnit edustavat esim. tällaisia asioita. He eivät ilmeisesti juuri käy ulkona? Tatuointeja on kaikenlaisilla ihmisillä. Aivan yhtä hyvin voisi sanoa, että farkut on white trash -tunnus (jos nyt välttämättä sellaista kummallista termiä on käytettävä, eihän se edes sovi suomalaiseen yhteiskuntaan). Jos joku tuomitsee ihmisen alempaan kastiin tatuoinnin tai minkä tahansa yksityiskohdan perusteella, se kertoo aika paljon tästä ihmisestä itsestään.

Esität varmaan tästä jonkin todisteen? Yksi tv-ohjelma ei kelpaa, sillä se ei kumoa sitä etteikö muillakin yhteiskuntaluokilla olisi tatuointeja? Kuinka monen akateemisesti koulutetun olet nähnyt ilman vaatteita? Tiesitkö muuten, että tuleva tasavallan presidentti polttaa tupakkaa?