Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä on flunssa - ai että tekis mieli nauhoittaa tuota ulinaa ja valitusta :D

Vierailija
07.02.2012 |

Jos kehtaisin niin laittaisin nauhan tänne teille kuultavaksi :)

Mulla ei meinaa pokka pitää kun se on NIIN kipee, tulee oikein sellaisia voimallisia UUH PUUH OIJOI JOI AIJAI JAI ääniä koko ajan tuolta sohvan pohjalta .

Karkki kuitenkin maistuu onneksi, ettei ihan niin kipeenä kuitenkaan oo.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä nykyinen mieheni, veljeni, että aiemmat poikaystäväni osasivat kaikki tuon uikutuksen kun olivat kipeitä, vaikka sitten kuumettakin olisi ollut vain 37,5 ja vähän flunssaa..

Mutta olivat NIIN kipeitä että :D

Vierailija
2/4 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miesten tehtävä olla kipeänä kunnolla =)

Itse olen kahden päivän aikana saanut kovan flunssan ja tämän lisäksi selkäkivun. Olen herännyt tänään vauvan kans eka kerran viideltä, ja mennyt takaisin nukkumaan seitsemältä.

Mies tuli töistä ja ehdotti salille lähtöä kun anoppikin olisi nyt täällä. Minulla ei ilma kulje kuin toisesta nenäreiästä. Katsoi minua ja tuumas, näytät väsyneeltä..hmmm..joo voi olla.

No onneksi hänelle kelpasi pelkkä ulkolenkkeily. Mutta auta armias jos hän olisi yhtä kipeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja meidän esikoinen kyllä on ottanut isästään hyvin mallia. En millään meinaa kestää sitä uikutusta ja ulinaa...

Vierailija
4/4 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miesten ei tartte synnyttää! ;)

Ja joo, mun mies on ihan samanlainen. Kun on jotain 37,1 kuumetta niin johan on ihan kamalaa ja sängynpohjalla pitää maata ja herraa pitää palvella kun on NIIN KIPEÄ.

Noh, itsehän hoidin kodin ja vauvan helvetillisessä flunssassa ja 38 asteen kuumeessa, kun herra sai juuri silloin venäytettyä nilkkansa salilla, eikä silloin voinut tehdä yhtään mitään muuta kuin maata sängyssä voivottelemassa kylmäpussi jalan päällä...