Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkomies!!!! Vastatkaa!

Vierailija
07.02.2012 |

Olen varattu ja seksittömässä liitossa. Tutustuin netin kautta toiseen samanlaiseen ja melkolailla on hyvin mennytkin. Mutta.

Rakkaat sisaret: laitoin poikki koko suhteen, koska se olisi mennyt vain tuon miehen menojen mukaan! Hänellä on sellainen liitto, jossa nyhjätään vaimon kanssa jokainen hetki ja kaikki minun ehdottamat ajat eivät sopíneet. Ja nyt minä olen kohtuuton tuon miehen mielestä!

Ei saatana! Taidan rueta lesboksi tai nunnaksi. Tätäkö tämä oikeasti on...??

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

salasuhteissa tavataan kun tavataan. EI SE OLE SEURUSTELUA!

Olit kohtuuton...

Vierailija
2/9 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti ap:n viesti saa aikaan vain huvittuneisuutta. Taidat todella haluta seksiä? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta teit oikein.

Löydät varmasti tyypin, jonka kanssa voit sopia tapaamiset tasapuolisesti kummankin kalenteriin sopivasti eikä aina vain sen toisen.

Vierailija
4/9 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa, jossa ei ole mitään kosketusta. Lapset ovat niin pieniä, mutta toisaalta en kauaa aio katsoa tätä parisuhdetta.

Jos tapaamiset menevät kokonaan sen miehen mukaan, niin eihän se oikein mene!!! Vai meneekö??? Se mies on täydellinen kaikin tavoin ja se tässä vituttaakin.

Ei helvetti. Pitikin tähän retkuun mennä aikuisella iällä.

-ap-

Vierailija
5/9 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin miehen seinää vasten ja sanoin, että se en ole minä joka aina joustaa ja järjetselee et tää loppu nyt tähän. Ja eikö muuttunut tahti, nyt on anelemassa kalenterini vapaita hetkiä tietoonsa ja tulee hakemaan ajoissa esim. lounaalle jne....eli laita tiukoille, niin näet rakastaako oikeesti ;)

Vierailija
6/9 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te hyvät sisaret ette voisi ensin erota niistä nykyisistä puolisoista, jos se elämä on noin kurjaa? Eikö sitä munaa olisi sitten kivempi lähteä metsästämään ihan puhtaalta pöydältä?

Vierailija
7/9 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumista ehkä. Kummatkin haluaa jutella ja tavata. Sumplimista on aikatauluissa, mutta yhteiset ajat löytyy helposti.

Viestitellään ihan milloin vain. En suostuisi menemään vain toisen ehdoilla. Vaikka toinen olenkin.

Vierailija
8/9 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

te hyvät sisaret ette voisi ensin erota niistä nykyisistä puolisoista, jos se elämä on noin kurjaa? Eikö sitä munaa olisi sitten kivempi lähteä metsästämään ihan puhtaalta pöydältä?

lapset rukoilee, että ettehän eroa!

Ukko ei halua mitään terapiaa ja sanoutunut irti tästä suhteesta olemalla masentunut ja apaattinen. Koskea ei saa joten minäkin sanoin omat velvoitteeni irti! Eikä se ole pelkkää mulkkua vaan ihan toista Ihmistä!!!

ap

Vierailija
9/9 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset rukoilee, että ettehän eroa!

Ukko ei halua mitään terapiaa ja sanoutunut irti tästä suhteesta olemalla masentunut ja apaattinen. Koskea ei saa joten minäkin sanoin omat velvoitteeni irti! Eikä se ole pelkkää mulkkua vaan ihan toista Ihmistä!!!

ap