Voi ei! Tein sen taas: Tilasin lehden tilaajalahjan takia...
Houkuttelevat tilaajalahjat pitäisi kieltää lailla!
Kommentit (9)
Mut yleensä olen jäänyt voitolle kun olen tilaajalahjan saanut. Mulle tulee pienissä pätkissä ainakin 6 eri lehteä, mutta lopetan tilauksen heti kun halpa hinta loppuu.
Tosin lehtikin oli mieluisa. Tilasin siis Modan ja kylkiäiseksi sain bambupuikkosetin, joka on kyllä ollut todella ahkerassa käytössä. Lehdetkin on tutkittu moneen kertaan läpi ja tutkitaan jatkossakin.
suoramarkkinointikielto
mutta, siinä vaiheessa kun myyjä puhuu sun korvaasi, niin pysähdypä ja mieti:
a) jos niin kovasti tarvitsen tämän kaupanpäällisen, miksen ole sitä jo hankkinut
ja
b) millä hinnalla sen saisi kaupasta (vrt. lehden tilaushinta)
Mutta kun olen saanut pelkkää paskaa kylkiäisinä, niin lopetin touhun. Eli kerran sain jonkun projektorikellon, joka ei ikinä toiminut. Toinen esimerkki on täysin hanurista olevat aterimet.
No anyway, nyt loppu lehtien ja kylkiäisten tilailu. Piste :)
...pyydän isääni tilaamaan lehden mulle, jonka maksan. Kodin kuvalehdessä on aina tosi hyviä lahjoja. ja tilaisinhan sen muutenkin...ja...ja...
Esim. joskus oli Moccamaster-kahvinkeitin. Se on kyllä ollut hyödyllinen. Lehdet tulivat kaupan päälle. Pitää vain muistaa peruuttaa kestotilaus ajoissa!
olen laittanut äitini tilaamaan lehden, jonka itse maksan. Olen saanut kylkiäisenä esim. pinnasängyn, polkuauton, ym.
Odottelen Block-valaisinta, eikä se 80 eurolla tilattu lehden vuosikertakaan hassumpi ole.
Olen sortunut heidän markkinointiinsa.