Onko pettämistä? Miehestä ei ole.
Mies on jutellut netissä ulkomaalaisen naisen kanssa. Mies yritti ensin väittää, että nainen on vanha tuttu, mutta sitten myönsi, että on tavannut naisen netissä.
Nainen on lähettänyt miehelle valokuviaan, joissa on pukeutunut edustavasti eli kuvia, joilla tehdään vaikutus. Mies väittää, että ei ole pettämistä, koska ei ole tavannut naista. Minusta kaikki, mikä tehdään selän takana on pettämistä. Kyllä taas vi***ttaa!
Kommentit (36)
Kysy mieheltäsi mitä mieltä hän olisi jos sinä hankkisit nettikavereita miehistä ja lähettelisit heille kuvia itsestäsi bikineissä yms. Sopisiko se hänelle?
Useasti miehet käsittävät, että pettäminen=pano. Miksiköhän miehesi juttelee netissä naisten kanssa, jotka eivät ole tuttuja entuudestaan (entisiä koulukavereita, sukulaisia, työkavereita)? Miksi pitää tutustua naiseen, jonka kanssa hänellä ei ole mitään kontekstia? Miksi nainen lähettää kuvansa?
Kyllä minusta netti ja sosiaalinen media on jotenkin vääristänyt nykyihmisen käsityksen oikeasta ja väärästä :( Mitä vaan voi tehdä netissä ja siitä ei pitäisi kenenkään
hermostua?!
Ja miehellesi tottakai olisi ok vastaavanlainen viestittely ja kuvien lähettely sinun toimestasi?
Onko mies kyllästynyt teidän suhteeseen ja hakee vaihtelua nettitutuista?
Moraalisesti arveluttavaa kylläkin. Enkä tykkäisi jos mieheni noin tekisi, mutta en siis varsinaisesti lue pettämiseksi, joka olisi minulle isomman kriisin paikka.
Suuttuisin itse pahanpäiväisesti.
Kertoo siitä, että miehesi kaipaa jotain. Jännitystä, flirttiä, itsetunnon kohotusta? Vaihtelua tylsään arkeen? Kysy.
mutta voi sen kuitenkin katsoa pettämiseksi. Jos mun mies jäis kiinni tuollaisesta, niin mä suuttuisin todella paljon ja olis luottamus koetuksella. Ja jos mä harrastaisin samaa, niin uskoisin, että mieheni luokittelisi sen pettämiseksi.
pelkkien kuvien katsominen ei , mutta kun kuvilla on identiteetti ja vieläpä miehelläsi on puhekontakti.
En usko että miehesi hyväksyisi sinulla samaa.
EX-mieheni oli samanmoinen, ei millään hyväksynyt periaatteitani pettämisestä.
Exäni lupasi lopettaa ko. touhun, mutta jatkoikin salaa skypellä ja sähköpostilla. Kerran unohti poistaa selaushistorian,,,,
Mielestäni on pettämistä. Minun miehelläni ei ainakaan ole minkäänlaisia nettikavereita. Tavataan kavereita ihan livenä ja tunnetaan toistemme kaverit.
mutta voi sen kuitenkin katsoa pettämiseksi. Jos mun mies jäis kiinni tuollaisesta, niin mä suuttuisin todella paljon ja olis luottamus koetuksella. Ja jos mä harrastaisin samaa, niin uskoisin, että mieheni luokittelisi sen pettämiseksi.
Ja lisään, että jos miehesi tekee samanlaista tuttavuutta myös miespuolisten kanssa netissä, eikä siinäkään ole mitään outoa, niin mikäs siinä sitten...minusta noista tuttavuuksista pitää voida jutella ihan avoimesti, jos pitää peitellä, niin jotain hämärää nissä on.
Se, että hakee seuraa, on haku päällä, vilkuilee muita jne. on jo pettämistä henkisellä tasolla.
ja keskustelee heidän kanssaan. Nykyään voi tavata myös netissä. Miksi keskustelu on pettämistä?
Se, että ollaan parisuhteessa ei todellakaan tarkoita sitä, ettei voi ystävystyä uusien ihmisen kanssa. Ei parisuhde ole rajoittava vankila, jossa pitää tehdä raporttia, joka liikkeestä ja puheesta jne...
pettämiseksi tai ei.
Lopputulos on kuitenkin sama, ja se on se, että ap:n mies on kiinnostunut toisesta naisesta (toisista naisista). Jokainen varsinainen pettäminen saa alkunsa ajatuksen asteelta, tässä hyvä esimerkki siitä. Sitä, kuinka vakavasta ajatuksen asteesta on kyse, emme tiedä. Mutta jotakin säpinää, flirttiä, jännitystä, ihastumista, egonsa pönkitystä tms. miehesi on selkeästi vailla.
Olen pahoillani ap.
ja keskustelee heidän kanssaan. Nykyään voi tavata myös netissä. Miksi keskustelu on pettämistä?
Tuntuu pahalle, että pitää salata. Mainittakoon vielä, että kyseessä oli nuorempi viehättävä nainen. Mies valehteli ensin, että nainen on siis ennestään tuttu kaverin kautta, joka asuu ulkomailla. Sitten tunnusti, että ovat tavanneet skypessä. En edes tiedä miten siellä voi tavata?
Joo, eihän tuo sinänsä tietenkään ole suoranaisesti pettämistä. Mutta mitä ihmettä sitten mies tuolla ajaa takaa? Jos ei muka ole naisesta kiinnostunut? Ja lisäksi asian vielä salasi sinulta sekä valehteli päälle? Moraalisesti erittäin arveluttavaa, ja täysin vastoin ainakin sitä, mitä omalta puolisoltani odotan.
Uskoakseni erittäin harva ihminen pitäisi tuota käytöstä avioliitossa mitenkään "tavallisena" tai "ookoona".
pitää tehdä salaa koska se loukkaa puolisoa ja rikkoo hänen luottamuksensa, se on pettämistä. Sama vaikka se teko olisi sukan kutominen. Karkeasti ottaen.
ainakin pettämisen suuntaista. Vakavuus toki riippuu miehesi motiiveista, mutta salailu ja puolisolle valehtelu eivät kyllä kuulu parisuhteeseen. Tiedätkö onko miehesi kertonut olevansa varattu tai väittänyt ettei ole? Sillä on jo aika paljon merkitystä.
on asiatonta ja huonoa käytöstä parisuhteessa olevalta, mutta en itse laskisi sitä varsinaiseksi pettämiseksi. En voi kuvitella että mieheni tekisi noin, mutta jos niin kävisi niin tuskimpa eroamaan lähtisin. Mutta asia olisi kyllä selvitettävä enkä hyvällä katsoisi, jos tapahtuisi uudelleen.
siitä mitä tuolla tutustumisella on haettu? Itse naisena voin sanoa, että minun kirjoitteluni netissä johti pettämiseen juuri siinä merkityksessä, miten miehetkin sen ymmärtää. Kaipasin piristystä elämääni vaikka naimisissa olenkin. Tutustuin netissä mukavaan myöskin varattuun mieheen ja aloimme kirjoitella. VAihdoimme kuvia, kirjoittelimme monta kuukautta, ja voin kyllä sanoa, että pelkän kirjoittelunkin perusteelle voi ihastua ja fantasioida toisesta. Sitten lopulta tavattiin ja lopun tiedättekin. Eli ap, ei nyt ihan puhtaita jauhoja sun miehellä pussissa ole
joku sanoa mielipiteensä?
Onko teidän miehillänne ulkomaalaisia juttukavereita netistä?