biologiset äidit, lähivanhepi!
keskustellaan nyt uusioperheistä... Kuinka moni on katkera ämmä ja tahallaan tai tahtomattaan pilaa entisen miehen uutta elämää soittelemalla millon mitäkin, häiritsemällä vain katkeruuttaan? manipuloi lasta/lapsia uusioperhettä vastaan (vaikka ihan puolihuolimattomasti) Taka-ajatuksia vanhaa suolaa? sairautta?
Kommentit (6)
mille teistä tuntuu laittaa oma lapsi uusioperheeseen? oletko sinut asian kanssa? sotketko omalla tavallasi lapsen päätä? kysymys on kohdistettu nyt niihin ex-akkoihin :D joilla on jäänyt lapsia erottuaan asumaan luokseen ja jotka vierailevat isiensä ja heidän uusioperheidensä luona.
uskon että täälläkin on näitä ex:ä jotka laittavat lapsensa uusioperheeseen... nyt sitten näiden äitien rehellisiä mielipiteitä!! Uskon että katkeruutta ja vihaa kumpuaa tälläkin saralla, ja se ei varsin biologisesta äidistäkään tee sen parempaa/pahempaa kuin äitipuolesta. mitä nautintoa saat kun kiusaat ex puolisosi uutta elämää? eron syitä on monia.. ei aina ole kuviossa ollut se miehen uusi rakas, onhan perheitä missä mamma on lähtenyt pettäjän tielle ja katunut sitä mutta liian myöhään.... vai miten?
minulla kaksi lasta jotka vierailevat isänsä luona säännöllisesti. tällä hetkellä ex on yksinäinen, mutta on ollut tässä vuosien varrella myös suhteessa. meillä ei ole ollu ongelmia kun tein jo heti alkuun tarkat vierailu ajat sosiaalitoimiston kautta, ei oo tarvinnu soitella ja häiritä hänen elämää. eli ulkopuolinen taho ja mustaa valkeelle ja ei ex:n perään haikailua, ois mun vinkki, ainankin meillä toiminut. sossun tädit kyllä neuvoo ja kun itse olen ollut tarkka ajankohdista niin ei kukaan pääse naputtaa mistään, ei siis tarvitse soittaa että millos otat lapset sinne tms.. lapset saavat soitella millon vaan isälleen, ilman minua.
tasan ei vain mene puolisoni lapsen tapaamiset, hänen ex:ä kieltää lasta olemassa puhelin yhteydessä isäänsä, jotta itse saa häiriköidä. tapaamiset eivät onnistu, millon tulee mitäkin estettä tms... ilmeisesti vanhasuola janottaa, tämä nainen lähti urallaan nousuun pomon reittä pitkin ja nyt katuu sitä kun se on jo myöhäistä ja siksi kiusaa meidän perhettä, on sen myös ääneen myöntänyt. vittu että tuollaiset lähivanhemmat ottaa päähän!!
keskustellaan nyt uusioperheistä... Kuinka moni on katkera ämmä ja tahallaan tai tahtomattaan pilaa entisen miehen uutta elämää soittelemalla millon mitäkin, häiritsemällä vain katkeruuttaan? manipuloi lasta/lapsia uusioperhettä vastaan (vaikka ihan puolihuolimattomasti) Taka-ajatuksia vanhaa suolaa? sairautta?
Minä soittelen lasten asioista ja mies minulle. Meillä on myös yhteinen kesämökki josta on joskus asiaa. Enää ei pelata sählyä kimpassa kun uusi nainen oli mustasukkainen.
tasan ei vain mene puolisoni lapsen tapaamiset, hänen ex:ä kieltää lasta olemassa puhelin yhteydessä isäänsä, jotta itse saa häiriköidä. tapaamiset eivät onnistu, millon tulee mitäkin estettä tms... ilmeisesti vanhasuola janottaa, tämä nainen lähti urallaan nousuun pomon reittä pitkin ja nyt katuu sitä kun se on jo myöhäistä ja siksi kiusaa meidän perhettä, on sen myös ääneen myöntänyt. vittu että tuollaiset lähivanhemmat ottaa päähän!!
ja se että ex:ä on sitä mieltä että hänen ex:ä ei pidä HÄNEEN tarpeeksi yhteyttä, mun mielestä se kehen kuuluu pitää yhteyttä on se lapsi!!! ei se ex lumppu! eikä kyllä miestänikään kiinnosta soitella hänelle liiemmin, kun lapseen ei saa pitää yhteyttä.. tapaamisoikeuspaperit on uudelleen käsittelyssä nyt käräjäoikeudessa. näin ne biologiset(ex:t) äidit taitaa olla ne jotka sotkee monesti oman lapsen elämän!!
sellainen, eikä mun riesana ole sellaista. Olen ottanut 20-vuotiaana vapaan nuoren miehen ilman menneisyyden taakkoja ja yhdessä on oltu 15 vuotta. Helppoa.