Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin maahan voi kadota?

Vierailija
07.02.2012 |

Siis niin ettei näy että maahan on tultu?Löytyykö maata mihin ei tarvii oleskelulupaa?, pidempään asumiseen siis.

Miestä pakoon lähden

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenhan on äärimmäisen helppo selvitellä mihin olet milloinkin lennellyt...

Mihinkään maahan ei varmaan oikein voi kadota...

Vierailija
2/6 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin ettei näy että maahan on tultu?Löytyykö maata mihin ei tarvii oleskelulupaa?, pidempään asumiseen siis. Miestä pakoon lähden

vaikka kaikkiin EU-maihin.

Mutta voi Suomessakin aika hyvin kadota. Mä erosin 6 vuotta sitten mielisairaasta miehestä, joka alkoi kuitenkin vakavasti ja pelottavasti ahdistella. Lähestymiskielto hänelle tuli, mutta eihän se oikeasti mielisairaisiin auta. Tein sitten katoamistempun. Vaihdoin nimeä, paikkakuntaa ja autoa. Osoitetiedot salaisiksi. Ei ole äijä löytänyt minua tähän päivään mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin ettei näy että maahan on tultu?Löytyykö maata mihin ei tarvii oleskelulupaa?, pidempään asumiseen siis. Miestä pakoon lähden

vaikka kaikkiin EU-maihin.

Mutta voi Suomessakin aika hyvin kadota. Mä erosin 6 vuotta sitten mielisairaasta miehestä, joka alkoi kuitenkin vakavasti ja pelottavasti ahdistella. Lähestymiskielto hänelle tuli, mutta eihän se oikeasti mielisairaisiin auta. Tein sitten katoamistempun. Vaihdoin nimeä, paikkakuntaa ja autoa. Osoitetiedot salaisiksi. Ei ole äijä löytänyt minua tähän päivään mennessä.

Jos haluat vielä varmistella, niin nimen ja paikkakunnan vaihtamisen jälkeen voit mennä ensin maita pitkin Ruotsiin ja sieltä sitten johonkin toiseen EU-maahan. Aika iso vaiva, mutta jos meinaat tosiaan jättää kaiken, niin sitten vaan nostat rahat käteiseksi ja lähdet matkaan.

Vierailija
4/6 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se että jkos tänne jään, saa mies tavata lapsia, jolloin vie ne itse pois maasta.Viranomaisille kuin ei riitä että mies näin sanoo tekevänsä, pitää olla tekoja...

Nimen vaihdostakin jää tieto jonka mies voi selvittää

Vierailija
5/6 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se että jkos tänne jään, saa mies tavata lapsia, jolloin vie ne itse pois maasta.Viranomaisille kuin ei riitä että mies näin sanoo tekevänsä, pitää olla tekoja...

Nimen vaihdostakin jää tieto jonka mies voi selvittää

Eli sä siis haluat kaapata lapset ennen kuin mies ehtii. Se onkin sitten vaikeampi juttu ja laitonta kaiken lisäksi. Miehesi laittaa poliisit sun perään ja kun sut saadaan kiinni, voit menettää huoltajuuden kokonaan. Sun on aika vaikea saada lapsia esim. kouluun toisessa maassa ilman henkkareita...

Vierailija
6/6 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoaminen kyllä onnistuu.

Joku balkanin maa on hyvä. Vaihda nimi. Hommaa uudelle nimelle passi. Keksi toimiva pseudonyymi - uskottava sellainen / varasta jonkun toisen henkilöllisyys. Osta tälle toiselle hahmollesi henkkarit, niitä saa parilla tonnilla esim. TAllinnasta / Pietarista - kotimaasta saat välittäjän. Toista sama lapsien kanssa.

Avaa tili Sveitsissä omalla nimelläsi, avaa pseudonyymilläsi tili kohdemaassa. Tältä tililtä hoidat normaalit kulut ja vastaanotat palkan.

Myy kaikki mitä omistat. Matkusta uuteen kohdemaahan maitse, näytä rajoilla uuttaa henkkaria.

Asetu aloillesi, vuokraa käteisellä esim vuodeksi asunto. Maksa ennokkoon koko vuokra. Keksi peitetarina. Olet kirjailija ja etsit innoitusta. Olet leski ja sinulla on suruaika. Älä ole salamyhkäinen. Ota paikallinen yksityinen sairasvakuutus. Älä perusta firmaa vaan mene vieraalle töihin - esim. kieltenopettaja (olet ostanut soveltuvan tutkintotodistuksen aiemmin)

Laita lapset normaalisti paikalliseen kouluun / tarhaan.

Älä kerro kenellekään missä asut, älä tule suomeen. Älä tee rikoksia. Pidä huolta rahoistasi.

Onnea matkaan! Terveisiä täältä jostain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi