Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kutistujat viikolla 6

07.02.2012 |

Moi! Onkos täällä joku vielä mukana projektissa?

Minulla on nyt uusi into päällä. Meinasin pärjätä herkuitta pääsiäiseen asti. Tosin askel kerrallaan. Nyt on eka tavoite onnistua siinä lauantaihin saakka. Sunnuntaina vieraillaan anoppilassa, jolloin aion kyllä jotain ottaa, mikäli tarjotaan. Siellä en viitsi kieltäytyä. Käydään siellä vain muutaman kerran vuodessa, joten ei ainakaan siihen tämä projekti kaadu.

Miten teillä siis menee? Mulla meni tammikuu kehnosti, mutta nyt sitten toivottavasti paremmin.

Ja tässä vielä muistutuksena tuo yhteenvetolista. Ketkäs on vielä mukana?

nimimerkki – lähtöpaino – paino nyt – tavoite – pudotus yhteensä – pituus – bmi

Derrick – 72 kg - ? – 62 kg – 176 cm – 23,2

ekj78 – 74,8 kg – 74,6 kg – 64 kg – 170 cm – 25,8

jossuu – 64 kg - ? - ? -

*Mami* - 73 kg -

meerilotta – 65 kg – 62,5 kg – 55 kg – 2,5 kg – 163 cm – 23,5

pihlajanmarja80 – 75,5 kg - ? – 66 kg – 170 cm – 26,3

Soffu – 76 kg - ? – 68 kg -? – 170 cm – 26,3

2äiti84 – 80 kg - ? – 70 kg – 170 cm – 27,7

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään punnasin ja tulos oli 70,8. Ihan ok, ottaen huomioon että olen lipsunut hyvistä tavoitteistani ihan huolella.

Nyt uusi tavoite on 65 kg 2 kk:ssa. 3 kg/kk kuulostaa kyllä aika hurjalta, mutta ehkä se on mahdollista. Olen kyllä miettinyt että pitäiskö kokeilla esim. nutrausta pari viikkoa että saisi vauhdin päälle. Nyt on käynyt lähinnä niin, että joka viikko aloitan kevyemmän elämän vähintään kaksi kertaa, jaksan iltaan asti ja sitten taas repsahdan.

Olen vain niin onneton suunnittelemaan aterioita järkevästi. Kun innostun, niin jätän syömättä. Ja tietenkin sitten muutaman tunnin kuluttua ahmin aivan älyttömästi mahdollisimman kaloripitoista ruokaa nälkääni. Tiedän itsekin ongelmani, mutta kun pitäisi tehdä sen eteen jotain niin se onkin eri juttu. Myös kylmät kelit tuntuvat vaikuttavan niin, että on koko ajan nälkä ja tekee mieli jotain tukevaa ruokaa.

Miten muilla menee?

Vierailija
2/3 |
15.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikot ovat olleet todella kiireisiä. Nyt olen petrannut liikuntaa, mutta syönyt enemmän ja nukkunut vähemmän. Puntarilla en ole käynyt, joten painosta en osaa sanoa mitään, mutta kroppa tuntuisi jo muuttuneen ja kiinteytyneen. Jee!

Hienoa, että sielläkin vielä motivaatiota riittää. Kevyttä kevättä kohti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosin ole itsekään ollut aktiivinen pariin viikkoon.

Mulla meni tuo tammikuun herkuttomuus pieleen. Mutta nyt uudella innolla olen jo viikon ollut herkuitta ja pääsiäiseen saakka olen päättänyt jatkaa samalla linjalla.

Tämän viikon virallinen paino on 74,7 kg eli 800 g miinusta tuohon lähtöpainoon, jonka olen siis viimeksi ilmoittanut. Tänään sain käytyä 4 km lenkillä hiihtoloman (ei ole kyllä itsellä koko viikkoa lomaa, mutta kuitenkin) alun kunniaksi. Ja pari päivää sitten hoksaksin, että huhtikuu on käsillä ihan pian. Se on mulla perinteisesti hölkkä/juoksukauden aloitusajankohta. Joten sitä odotellessa. Viime vuonna ei juoksulenkeillä käyminen onnistunut kuin keväällä, koska mies oli kesällä töiden vuoksi aivan liian vähän kotona. Mutta nyt paremmalla onnella yritän, kun lapsetkin on taas vuoden vanhempia. =)

Vieläkö tämä meidän porukka on pystyssä? Toivottavasti.