G:paljonko olet valmis maksamaan rintsikoista?
itse käytän erityisen tarkaan Lindexin yms. tarjouspäivät. Ikinä en ole maksanut enempää kuin 25€. Häihin korsetistä 490mk.
Kommentit (21)
on tosi paljon, mutta ostin niitä markka-aikaan, mutta alusvaateliikkestä, joten eivät olleet halpoja. Vähintään 30 euroa. Mun on tosi vaikea löytää hyviä rintsikoita, joissa rinnat eivät lyttäänny, eivät pursua ulos tai kangas hierrä ihoa.
isorintainen ei löydä oikeata kokoa Lindexiltä...liivikaupat ovat hintavaia,nykyään suosikkini on LUMINGERIEn tuotteet. KOOT d-L,suomalainen nettikauppa.Saat koko setin halvemmalla kuin kaupasta!
Joistakin vain jonkun reilun pari kymppiä. Joistakin voin maksaa vaikka seitsämänkin kymppiä. Ostan kaikki liivini liiviliikkeestä ja pyrin hyödyntämään alennukset ja jäsenedut koska Lindexeiltä/Seppälöistä ei sopivan kokoisia halvempia liivejä löydy.
n. 15euroa on yleensä maksimi. Jos tarvitsen rintsikoita johonkin tiettyy käyttöön(juhla tms.) tai jotakin hieman erikoisempaa mallistoa, niin maksimi on n. 25e.
Tässä suhteessa on helppoa olla a-tissinen. Ei juuri tukea tarvii. Liivit lähinnä, kun ilmankaan ei tohi olla.
Yleensä ostan 70-100 eur maksavia. Ostan aina liiviliikkeestä, koska lindexissä yms. ei ole mun kokoa.
Ja samaan sarjaan stringit 69€. Liikkeestä ostetut, löytyy kolmet muutkin hintavat. Hyvistä ja tukevista sekä kivan näköisistä rinstikoista maksan mielelläni. Jostain markettirintsikoista max. 20€
Marlies Dekkesit on ihania :P
ostanu ja niistä 2 on ollut kyllä todella isoja pettymyksiä!! Ostin Stockalta imetysliivit, maksoi joku 35€, ne oli hyvät. Mutta ostin BEBESiltä 50€ maksavat imetysliivit, ihan paskat. Ja kaikista surkein ostos oli FunkyLadystä ostetut 70€ maksaneet liivit hääpuvun alle. Ja niitä oikein antaumuksella soviteltiin ja valkkailtiin, oikein myyjä neuvoi ja etsi oikean koon. Ja siis koko oli joku ihan järkyttävä tyyliin F ja mulla ei todellakaan ole isot rinnat (käytän siis kokoa c tai d). Lopputulos; ne painaa, valuu, mun tissit ei täytä niitä kuppeja läheskään, joten ei minkään näköstä tissivakoa, vaan tissit on hävinny johonkin.. Joten kiitos ei.
Mä ostan liivini H&M:ltä, Lindexistä ja KappAhlista. Maksaa n. 10-15€ ja tuntuu, näyttää hyviltä ja rinnatkin on nätisti esillä, kunnon tissivaolla.
Lopputulos; ne painaa, valuu, mun tissit ei täytä niitä kuppeja läheskään, joten ei minkään näköstä tissivakoa, vaan tissit on hävinny johonkin.. Joten kiitos ei.
Mä ostan liivini H&M:ltä, Lindexistä ja KappAhlista. Maksaa n. 10-15€ ja tuntuu, näyttää hyviltä ja rinnatkin on nätisti esillä, kunnon tissivaolla.
push-uppeja? Eihän normaalit hyvin tukevat tissiliivit teekkään mitään tissivakoa. Push-upit on sitä varten tai sitten liian pienet tissiliivit ajanee saman asian.
35-45, olen tyytyväinen, että tein edulliset kaupat, mutta olen maksanut yli 80 euroakin, kun olivat kauniit ja hyvät.
Erikoisliikkeistä ostan, koska haluan värillisiä (ei puuteri, valkoinen tai musta ) ja kauniita ja isot rinnat on.
ostan 100-200 € hintaisia rintaliivejä. 300 € on kipuraja.
Lindexin tai markettien valikoimista en vielä ole onnistunut oikeaa kokoa löytämään, joten pakko hankkia liivit erikoisliikkeistä.
Liivejä ei löydy lindexeiltä, henneseiltä, stokkalta tms. Tilaan briteistä, hinnaltaan n 70€.
Ei löydy tukevia ja nättejä liivejä helposti. Ja sitten kun löytyy, niin en osta jos ei ole laadukkaat, kun muuten saa hetikohta taas olla liivikaupoilla. Yleensä 50-150 euroa on sellainen haarukka jossa liikutaan. Ehkä voisin parisataa joihinkin hyvin spesiaaleihin rintsikoihin laittaa.
Onneksi löytyy kokoja marketeista.
ostan ja hinnat 25-70€ tavallisimmin. Ostan ne, mitkä tuntuu hyvältä päällä, en halvimpia. Lindexillä yms. ei löydy oikeaa kokoa.
Mun on aika vaikea löytää tarpeeksi tiukkoja ympärykseltään ja tarpeeksi suurella kuppikoolla olevia push-upeja joten olen ruvennut tilaamaan netistä. Suomalaisissa kaupoissa on usein kokovalikoima suppea. Kokoni on 70C tai 65D. Olen siis pienikokoinen mutta en ole lattarintainen.
Olen tilannut netistä Björn Borgin ja Gossardin rintsikoita.
olenkohan koskaan ostanut alle 30 €:n rintsikoita
Yleensä alle 200,-. Jos löydän hyvät, niin en katso hintaa, maksaa mitä maksaa. Viimeksi löysin tosi hyvät ja ostin niitä samantien 4 eri väriset. Tosi hyviä on aika vaikea löytää, vaikka olen ihan normirintainen.
Maksoin juuri 170,- bikineistä! Se on kyllä jo vähän hulluutta... Ei vaan mitkään muut sopineet ja nää oli hyvät. Tarvetta oli kun olemme lähdössä reissuun ja vanhat ihan kauhtuneita. Ihan riistoa...
Urheiluliiveistä maksoin n. 60e.