Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kutsumatta jättäminen

Vierailija
07.02.2012 |

Olen täyttämässä pyöreitä vuosia ja tarkoitus olisi pitää kotona hieman isommat juhlat. Omat Nyt minulle on tullut "moraalinen"pulma kutsutuista. Mieheni veli ja hänen vaimonsa. Vaimo on sellainen, joka ei alkoholiin koske ja muutenkin on aika jäykkä. Veli on taas ihan lupsakka kaveri, mutta ei mikään välttämättömyys minun elämässäni. Kaikki muut vieraat olisivat omia kavereitani tai minun ja mieheni yhteisiä. Ja tietysti kutsun omia sukulaisiani.

Parhaalla ystävälläni joka on sinkku, on ollut suhde tähän veljeen, ja veljen vaimokin on tietoinen tästä asiasta, joten tilalle juhlissa voi äityä kiusalliseksi. Kaveriani en missään nimessä jätä kutsumatta, mutta voisinko ihan kylmästi jättää miehen puoleisen sukulaisen kutsun väliin? Mieheni vaan sanoi, että juhlat on minun, ja voin kutsua heihin ihan kenet haluan..mutta kun itse aina välillä ajattelen mikä on oikein ja mikä ei?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kutsua muitakaan sukulaisia? Jos pitäisitte kaverijuhlat erikseen ja sukulaisille vaikka kahvit sitten jonain toisena päivänä?

Vierailija
2/3 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenet haluat. Sinun juhlasihan ne ovat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vois jättää miehen siskoa kutsumatta, jos kutsuisin omat sukulaiset puolisoineen jne. Mutta jos kutsuisin omia kavereita niin hyvin voisin jättää kutsumatta. Ei hänkään minua / meitä joka pippaloihin kutsu, vaikka naapurissa asuukin.