Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taapero 1v nukahti ensimmäisen kerran ilman imetystä!

Vierailija
06.02.2012 |

Jonkun aikaa ollaan jo harjoiteltu ilman tissiä nukahtamista, mutta nukahtanut välillä syliinkin missä iltaimetys on tapahtunut. Tänään uskalsin ensimmäisen kerran koittaa antaa sylissä nokkamukista maitoa, luettiin samalla kirjaa ja sitten unille. Nukahti kymmenessä minuutissa! Ihan mieletöntä, vähän ehkä jopa itkettää kun tuntuu haikealta. Tarkoitus edetä vähitellen pöydän ääreen juomaan maito, että saadaan hammaspesut siihen päälle. Yöllä jonkun verran vielä hakee turvaa tissistä, saa nähdä miten ensi yönä. Olen kyllä jo huomannut ettei maitoa niin paljon tule, rinnat eivät ole pinkeinä illalla. Yöllä varmaan vaativat vähän tyhjennystä/aamulla.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä 1,4 v. 5 yötä peräkkäin nukahtanu ilman tissiä!

Mikä

parasta herää vaan kerran yössä :)

Tissillä nukutuksen kanssa 4-6 kertaa.

Vierailija
2/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tissiltä ja jopa tutilta täytyy oppia pois n.6kk vanhana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo imetyksestä..???2-vuotiaaksi suositellaan imetystä!!

Omani nyt 2,5 v. ja saa aamulla vielä pari kertaa,ei enää muulloin.Nyt olen lopettamassa sitäkin.

Ap:lle vielä,et hyvä,tuosta se lähtee,omani oli samanikäinen,ku lopetettiin tissille nukuttaminen..Nokkamukista vaan juotin illalla ennen nukkumaanmenoa..Pari iltaa oli vaikeampaa,mut siitä se lähti sujumaan sit!

Vierailija
4/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön 8kk kahtena iltana ja tyttö nukkuu huomattavasti paremmin yönsä! Tuo tissille nukuttaminen on meilläkin herättänyt tytön 3-9 kertaa yössä syömään. Lisäksi viikon verran kokeiltu unipussia, niin yöt senkin ansiosta rauhoittuneet! On tarpeeksi lämmin nukkua yö!

*kohta äitikin saa nukkua koko yön heräämättä!*

JES!

Vierailija
5/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukahti ekan kerran ilman imetystä 4kk iässä. Imetän kyllä edelleen (nyt 8kk). En tiennytkään että siinä voi mennä noin kauan... Huih.

Vierailija
6/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule syöntikertoja niin montaa helmihampaille, sitäkin on hyvä ajatella. Maitoa vain ruoan kanssa samaan aikaan(päälle/ennen).

Vierailija
7/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukahti ekan kerran ilman imetystä 4kk iässä. Imetän kyllä edelleen (nyt 8kk). En tiennytkään että siinä voi mennä noin kauan... Huih.

Kyllä meidänkin lähipiiriin kuuluu (ja oikeastaan vain ja ainoastaan näitä) 4kk lähtien yönsä putkeen nukkujia. Suurin osa tosin näistä ei ole täysimetettyjä. Aika lailla itse olen lapsen ehdoilla mennyt ja on ollut mukavaa. Meillä päiväimetys jäi pois n.9kk iässä, joten jos olisin illat ja yöt lopettanut olisi maito loppunut todennäköisesti kokonaan. Vuoden ikään halusin imettää ja hienosti ollaan siihen asti päästy. Viime yönä heräsi muistaakseni 4 kertaa joista 3 vaati tissittelyä. Nuo "imetykset" yöllä ovat jo aika lailla pelkkää läheisyyttä, katselen tässä vielä parisen kuukautta jos jäisivät itse pois. Noin kuudesta kymmeneen nukkui heräämättä mikä on jo meidän lapselle tosi hyvin. :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme