Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAUVA-LEHTI KALLISTUI! Tilaajalahja huononi.

Vierailija
06.02.2012 |

Jaahas, enpä sitten tilaakaan Vauva-lehteä...perjantaina katselin, että jaahas, 33e / 9kk tilaus ja päälle kaksi bodya ja huppupyyhe. Ok, tilaan. No, viikonlopun reissusta kotiutuneena klikkasin tänään tuota "Tilaa lehti" kuvaketta, ja ylläripylläri: 35,40 on nyt hinta samalle tilaukselle, ja unipussi oheislahjana.



Ei kiitos, menenkin tästä sitten kilpailijan sivuille...

Ei kovin fiksu veto.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkky toi unipussi. onneksi voi sentään palstailla, ;) miksei tilaajalahjana voi olla esim. kantoliinaa, makuupussia, ensiaterimia, yms. järkevää?

Vierailija
2/7 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa mitä olisi pitänyt.

itse tilasin vauva lehden viime vuonna, juuri kantoliinan takia, mutta pettymys oli suuri lähettivät rintarepun, tämä jo toistamiseen!!

muutamavuosi sitten sama juttu, käsittämätöntä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintaa ei voi pitää samassa, eli laskea sitten -hintaa-ilman alvia- sellaiseksi, että se olisi edelleenkin 33 euroa... joo, ostamatta jää. Ja kaupanpäällispussi on surkee! Harmittaa, olin pitkään miettinyt lehden tilausta, :(

Vierailija
4/7 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/7 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kohta liinailuaika ohi. Miksei sitten laiteta jotain muuta lahjaa,jos loppuneet tms toimitusvaikeuksia.

Vierailija
6/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintaa ei voi pitää samassa, eli laskea sitten -hintaa-ilman alvia- sellaiseksi, että se olisi edelleenkin 33 euroa... joo, ostamatta jää. Ja kaupanpäällispussi on surkee! Harmittaa, olin pitkään miettinyt lehden tilausta, :(


tajuta, mitä alv tarkoittaa? Ei siitä firmalle jää senttiäkään vaan valtiolle menee. Eli luuletko oikeasti että kun valtio korottaa veroja niin firmat ilomielin laskevat tuotteidensa hintoja?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
07.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tajuatteko te oikesti, mistä teidänkin tulonsiirrot revitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi