Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytää sellaisen minimallisen ripsien taivuttajan?

Vierailija
06.02.2012 |

Tai mikä se nimeltään nyt onkaan, matkaversio tai jotakin?

Normaalikokoiset ripsientaivuttajat ovat mulle liian isoja. Näin kerran jossakin kaupassa sellaisen millä saa taivutettua ripsiä pienemmissä osissa. Onko kukaan nähnyt missään sellaisia myynnissä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, ei auta sua yhtään, kun en muista mistä lopulta löysin. Nimi on siis osaripsentaivuttaja. Oliskhan se ollu Sokokselta?

Vierailija
2/4 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, ei auta sua yhtään, kun en muista mistä lopulta löysin. Nimi on siis osaripsentaivuttaja. Oliskhan se ollu Sokokselta?

Ainakaan tavismarketeissa ei ole tullut vastaan.

Siis osaripsentaivuttaja, osaanpahan ainakin ilmaista itseni sitten oikealla sanalla kun sitä kyselen. Kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan hiljattain Sokokselta sellaisen tavallisen mustan, muovisen ripsentaivuttimen ja sen varren sisällä on piilossa tuollainen minitaivutin.

Itse en sitä edes ollut huomannut mutta mies löysi sen sattumalta kun tuli juttelemaan mulle meikatessani ja räpläsi siinä sivussa taivutinta insinöörin tarkkuudellaan ;)) Eli siinä varressa on sellainen pieni nappula jota painamalla tuo mini tulee esiin. Käy kysymässä Sokokselta.

Vierailija
4/4 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan hiljattain Sokokselta sellaisen tavallisen mustan, muovisen ripsentaivuttimen ja sen varren sisällä on piilossa tuollainen minitaivutin.

Itse en sitä edes ollut huomannut mutta mies löysi sen sattumalta kun tuli juttelemaan mulle meikatessani ja räpläsi siinä sivussa taivutinta insinöörin tarkkuudellaan ;)) Eli siinä varressa on sellainen pieni nappula jota painamalla tuo mini tulee esiin. Käy kysymässä Sokokselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan