Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihastus kestää 9 vuotta, vai onko se muuttunut rakkaudeksi?

Vierailija
06.02.2012 |

Minulla on raastava tilanne. Rakastan miestäni yli kaiken, enkä ikinä voisi pettää miestäni. Meillä on ihana perhe, ihanat lapset ja kaikki hyvin. Toki on ollut huonoja hetkiä, mutta eiköhän kaikilla.

Mentiin naimisiin 12v sitten. Yhdessä ollaan oltu 14v. 9 vuotta sitten ihastuin toiseen mieheen, eikä tunne ole sen koommin laantunut. Jalat menee alta joka kerta kun näen hänet ja koska on hyvä perhetuttu, nähdään usein.

Toinen mies oli muutaman vuoden ihastunut minuun ja keskustelimmekin aiheesta. Ymmärrettiin, ettei meistä voi tulla mitään ja sovittiin jatkavamme vain ystävinä. Mitään fyysistä ei koskaan ole ollut välillämme.

9 vuotta on ihan tajuttoman pitkä aika olla ihastunut. Voiko tämä tunne edelleen olla ihastusta vai rakkautta jo? En edelleenkään ole jättämässä miestäni tai aloittamassa suhdetta toiseen mieheen. Raastaa vain tällainen tunteiden vuoristorata. Fyysisille tunteille ei voi mitään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, itse olen jo myös 9 vuotta ollut ihastunut erääseen mieheen, hänellä on vaimo ja lapset, eli en aio yrittää asialle oikeastaan mitään.

Vierailija
2/3 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteiden vuoristorata? Tasaiselta kyllä kuulostaa... Mutta joo, itse olen jo myös 9 vuotta ollut ihastunut erääseen mieheen, hänellä on vaimo ja lapset, eli en aio yrittää asialle oikeastaan mitään.

kurkkuun ihan tavallisena arkipäivänä, jos näen sen miehen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteiden vuoristorata? Tasaiselta kyllä kuulostaa... Mutta joo, itse olen jo myös 9 vuotta ollut ihastunut erääseen mieheen, hänellä on vaimo ja lapset, eli en aio yrittää asialle oikeastaan mitään.

kurkkuun ihan tavallisena arkipäivänä, jos näen sen miehen.

ap

On helppoa ruokkia ihastumista "saavuttamattomaan". Kaikki suurimmat rakkaustarinat taitaa olla saavuttamattomia. Se, että se on kiellettyä, tekee siitä jännää ja kiihottavaa. Jos sä saisit sen miehen, niin arkielämässä se laantuisi - ja alkaiset kohdistaa niitä tunteitaisi johonkin toiseen. Näin se yleensä menee...

Rakkautta se ei ole.