Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toi puoli seitsemän-ohjeman juontaja Marja Hintikka on ihan kamala!!

Vierailija
01.03.2012 |

Heiluu, huitoo, silmät muljahtelee, nauraa omille "vitseilleen", yrittää olla nokkela joka menee säälittävän komiikan puolelle. Ei pysty katsomaan..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostuttavaa se heiluminen. En tosin pidä koko ohjelmasta muutenkaan.

Vierailija
2/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjahan on ihana! :) On tosi kaunis, mutta samaan aikaan myös symppis ja hauska. Se on harvinaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjahan on ihana! :) On tosi kaunis, mutta samaan aikaan myös symppis ja hauska. Se on harvinaista.

Tykkään myös yleäksän aamujuontajasta ilestä, joka on käsittääkseni Marjan puoliso? Mä niin ottaisin ne mun kavereiksi jos vaan saisin!

Vierailija
4/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään myös yleäksän aamujuontajasta ilestä, joka on käsittääkseni Marjan puoliso? Mä niin ottaisin ne mun kavereiksi jos vaan saisin!

Komppaan niin sua. Ihan mahtava pariskunta. :D

t.3

Vierailija
5/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

internetpeukalot!

Vierailija
6/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on liikaa olevinaan omasta mielestään koko ohjelman keskipiste, jota kaikki ovat tulleet katselemaan ja kuuntelemaan.

Vierailija
7/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta telkussa mennyt jotenkin maku. Radion puolella oli ihan paras Ilensä kanssa:).

Nyt jotenkin NIIN hintikasti yliyrittää.

Vierailija
8/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan niin sua. Ihan mahtava pariskunta. :D

t.3

Samaa mieltä teidän kans!!!!! =)

Vierailija
9/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottaa aina kuumana ja pettyy jos ei ole minaria.

Vierailija
10/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ohjelma, tempaa mukaansa seuraamaan eikä tee mieli kääntää hetkeksi kanavaa. Ja juontajat tosi mukavia! Ne ottaa tosi kivasti haastateltavat huomioon.

Samanikäsenä naisena tykkään myös seurata Hintikan vaihtelevaa asustusta. Pupliva nainen!

Vierailija
11/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juontajapariskunnan kemia toimii hienosti. Heitä on kiva katsella ja kuunnella. Marja on itsetunnottoman ja kateellisen av-mamman paha painajainen. Liian nätti, fiksu, koulutettu ja hauska nainen, joka on ihan omin ansioin päässyt telkkariiin töihin. Ja mitkä korot!

Vierailija
12/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olen sohvaperunavalas, upea ulkoisesti, lämmin sisällys :)

Vierailija
13/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu niin pahasti nesäänsä, etten minäkään voi kuunnella häntä. Aikaisemmin puhevikaiset kelpasivat vain mainoskanaville, nyt heitä löytyy jo YLEnkin kanavilla. Masentavaa.

Vierailija
14/21 |
02.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teennäinen pilipalitoimittaja.

Vierailija
15/21 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietääkö kukaan marja hintikan vauvan sukupuolta kun ei missään ole ollut juttua?

ja onko jo syntynyt?

Vierailija
16/21 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2012 klo 09:06"]

teennäinen pilipalitoimittaja.

[/quote]

Ja itse olet kovan luokan Pulizerin arvoinen toimittaja...?

Minusta Marja on just ihana. Kateelliset perisuomalaiset läskit av-mammat ovat vaan kateellisia... ;)

Vierailija
17/21 |
14.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.03.2012 klo 18:52"]

Heiluu, huitoo, silmät muljahtelee, nauraa omille "vitseilleen", yrittää olla nokkela joka menee säälittävän komiikan puolelle. Ei pysty katsomaan..

[/quote]

Juuri noin. Vaikka vieras kertoisi kuinka surkeita juttuja, Marja sen kun vääntää alahuultaan ja näyttelee laitettuja hampaitaan. "Ihanaa täällä"...En pidä rouvasta hyi!

Vierailija
18/21 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Marja hyvä juontaja  omaperäinen ja hauska ..ei kerrasaan mitään vikaa ..menkää itseenne moittijat..hitto jos joku on iloine se on huono aisia niinkö?..ei ole pakko katsoa..

Vierailija
19/21 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimasen näköinen ainakin. 

Vierailija
20/21 |
16.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän