Entä mitkä ovat olleet syitä muuttoon?
Tuli mieleeni tuosta yhdestä ketjusta, jossa kysyttiin asuntojen neliömääriä.
Itse olen muuttanut 2 kertaa opintojen perässä, 2 kertaa työn perässä, 2 kertaa naapurit ovat käytöksellään innostaneet muuttamaan, 2 kertaa olen muuttanut päästäkseni halvempaan ja samalla on tullut pienempi asunto ja 2 kertaa perheen kanssa isompaan
Kommentit (4)
oman kämpän osto sekä oman talon bygaus (piti sitten tietenkin muuttaa rakennusajaksi vuokralle ja oman talon valmistuttua siihen asumaan).
Tuossa meikäläiset muuttosyyt.
halvempi kämppä, kivampi kämppä, mielenkiintoisempi alue, mukavampia kämppiksiä, työ, opiskelu, maastamuutto, tilapäisiä oleskelujaksoja erilaisten elämäntilanteiden välissä (väliaikaisia alivuokralaiskämppiä) jne.
Nykyään muutto kävis työstä, mutta aiemmin kun omaisuutta/tavaraa ei ehtinyt kertyä, oli muutto virkistävää vaihtelua, jotenkin ihan normaali olotila.
Mutta ei musta omituiselta tunnu sekään, että nyt olen asunut kymmenen vuotta samassa asunnossa. Lapsetko lie syynä?
Opiskelut, poikaystävän kanssa yhteen, ero, opiskelupaikka toiselta paikkakunnalta, poikaystävän kanssa yhteen, ero, isompi koti, töiden perässä, miehen kanssa yhteen, avioero, oma koti uuden (nykyisen) miehen kanssa.
Näin kirjoitettuna näyttää pahalta, vaikka kaikkeen onkin syynsä...
miehen kanssa yhteen
ero
vuokrakämppä myytiin alta
työn perässä
takasin ihmisten ilmoille
miehen kanssa yhteen
isompaan
omaan
Tuo ihmisetn ilmoille, miehen kanssa ja isompaan olikin sitten 1v sisällä, siinä ei paljoa laatikoita välillä tyhjennetty :)