Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Entä mitkä ovat olleet syitä muuttoon?

Vierailija
05.02.2012 |

Tuli mieleeni tuosta yhdestä ketjusta, jossa kysyttiin asuntojen neliömääriä.

Itse olen muuttanut 2 kertaa opintojen perässä, 2 kertaa työn perässä, 2 kertaa naapurit ovat käytöksellään innostaneet muuttamaan, 2 kertaa olen muuttanut päästäkseni halvempaan ja samalla on tullut pienempi asunto ja 2 kertaa perheen kanssa isompaan

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa yhteen

ero

vuokrakämppä myytiin alta

työn perässä

takasin ihmisten ilmoille

miehen kanssa yhteen

isompaan

omaan

Tuo ihmisetn ilmoille, miehen kanssa ja isompaan olikin sitten 1v sisällä, siinä ei paljoa laatikoita välillä tyhjennetty :)

Vierailija
2/4 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman kämpän osto sekä oman talon bygaus (piti sitten tietenkin muuttaa rakennusajaksi vuokralle ja oman talon valmistuttua siihen asumaan).

Tuossa meikäläiset muuttosyyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvempi kämppä, kivampi kämppä, mielenkiintoisempi alue, mukavampia kämppiksiä, työ, opiskelu, maastamuutto, tilapäisiä oleskelujaksoja erilaisten elämäntilanteiden välissä (väliaikaisia alivuokralaiskämppiä) jne.

Nykyään muutto kävis työstä, mutta aiemmin kun omaisuutta/tavaraa ei ehtinyt kertyä, oli muutto virkistävää vaihtelua, jotenkin ihan normaali olotila.

Mutta ei musta omituiselta tunnu sekään, että nyt olen asunut kymmenen vuotta samassa asunnossa. Lapsetko lie syynä?

Vierailija
4/4 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelut, poikaystävän kanssa yhteen, ero, opiskelupaikka toiselta paikkakunnalta, poikaystävän kanssa yhteen, ero, isompi koti, töiden perässä, miehen kanssa yhteen, avioero, oma koti uuden (nykyisen) miehen kanssa.

Näin kirjoitettuna näyttää pahalta, vaikka kaikkeen onkin syynsä...