Minun Suomeni on seuraavat kuusi vuotta ilman presidenttiä.
Kommentit (17)
tullut seuraavaa presidentin irvikuvaa...
minun Suomeni sai vihdoin, 12 vuoden jälkeen, Presidentin, isolla kirjaimella. 12 v on hallinut vanha noita-akka, ihanaa, että se aika on vihdoin lopussa!
SAUUUUUUUUUUUUULIIIIIIII
RULESSSSSSSSSSS!!
I´m so happy!!!
12 vuoteen. Ja silti elämä on sujunut ihan hyvin. :)
Kyllä se siitä, parissa päivässä. Usko kokeneen ääntä.
Katsot mitä tahansa kuvaa jossa Isi ja Tytär poseraavat yhdessä niin näet presidentin irvikuvan. Haluatko linkin? Mitä laitetaan?
Kaikkien aikojen selkein voitto presidentille ja joku ituhippi itkee vielä.
12 vuoden tauon jälkeen suomen tasavaltaan on valittu kunnioitusta nauttiva presidentti.
minun Suomeni sai vihdoin, 12 vuoden jälkeen, Presidentin, isolla kirjaimella. 12 v on hallinut vanha noita-akka, ihanaa, että se aika on vihdoin lopussa!
yksi onnellinen,
:)
Tarja ei ollut yhtään mun mieleen eikä olis ollt Haavistokaan.
Nyt tuli napa kymppi!
Katsot mitä tahansa kuvaa jossa Isi ja Tytär poseraavat yhdessä niin näet presidentin irvikuvan. Haluatko linkin? Mitä laitetaan?
Isä ja poikansa ei olisi ollut yhtään parempi.
hyvinä kakkosina isä ja poika.
Siitä tulee presidentti, joka sai eniten ääniä. Äänestyspros. vähän mietityttää.
T. Haaviston äänestäjä
ei sinua täällä kaivata!
Onnea Sauli!
Kylmä,Kova ja Kalsea rahan äänellä puhuva marionetti meillä on seuraavat 6 vuotta.
jossain Atlantin yllä eikä ikinä löytyisi. Oi Sauli, lähde lentomatkalle jo huhtikuussa ja kansa saa uudet vaalit.
yksi onnellinen,
:)
Tarja ei ollut yhtään mun mieleen eikä olis ollt Haavistokaan.
Nyt tuli napa kymppi!
ja Niinistöä äänestääääää!
Kylmä,Kova ja Kalsea rahan äänellä puhuva marionetti meillä on seuraavat 6 vuotta.
tunne ettei Niinistö ole pelkkää jäätä. Useaan otteeseen vaikuttanut liikuttuneelta. Hieno asia havaita ja minulle hän on presidentti vaikken äänestänytkään. Kansa on puhunut ja pulinat pois!
Pääsee jakaan ihania kokoomuslaisia arvojaan...