Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä hyvä asuinalue Jyväskylässä?

Vierailija
05.02.2012 |

Mitä turvallista lapsiystävällistä aluetta suosittelet perheelle, jolla ala-aste-ikäisiä lapsia. Hakusessa talo tai rivari, jossa yli 200 neliötä. Koulut kävelyetäisyydellä ja järvi saisi olla lähellä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkimatti, Kukkumäki, Keljo, Ristonmaa, Tikka.

Vierailija
2/14 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikka, Ristikivi, Nenäinniemi, Mustalampi, Väinölä, Samulinniemi, Mannila, Palokka yleisesti, Keljonkangas, Keljo, Myllyjärvi, Mäyrämäki, Heikkilä, Halssila, Vaajakoski, Lohikoski, Ristonmaa, Nisula, Viitaniemi, Mattilanpelto, Kukkumäki, Tarhamäki, Kypärämäki, Kortepohja

Järviä täällä nyt on joka paikassa, koulujakin varsin lähekkäin

Vältä: Pupuhuhta ja Keltinmäki sekä Kuokkalan keskustan alueet. Itse en myöskään Huhtasuolle ihan ensimmäisenä hinkuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä! Noita hyviä alueita olikin paljon tarjolla:-)

Nuo vältettävät tiesinkin. Onko kellään jotain tiettyä aluetta, joka on ylitse muiden?

Ap

Vierailija
4/14 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tikka, Ristikivi, Nenäinniemi, Mustalampi, Väinölä, Samulinniemi, Mannila, Palokka yleisesti, Keljonkangas, Keljo, Myllyjärvi, Mäyrämäki, Heikkilä, Halssila, Vaajakoski, Lohikoski, Ristonmaa, Nisula, Viitaniemi, Mattilanpelto, Kukkumäki, Tarhamäki, Kypärämäki, Kortepohja

Vältä: Pupuhuhta ja Keltinmäki sekä Kuokkalan keskustan alueet. Itse en myöskään Huhtasuolle ihan ensimmäisenä hinkuisi.

koulu ei ole lähellä esim Mustallalammella (ei mitään muitakaan palveluja...).

Vierailija
5/14 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omastat henk. koht suosikkini ovat läntisellä alueella ja Kuokkalan suunnalla eli Keljo, Ristonmaa, Kukkumäki, Tarhamäki, Myllyjärvi, Väinölä, Tikka, Ristikivi ja Nenäinniemi. Mutta ihan mistä tykkää, itse ollaan em. alueilla asuttu ja monet tutut myös asuvat.

Vierailija
6/14 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/14 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä Jyväskylää, mutta liki. Nopeasti matka menee moottoritietä.

Vierailija
8/14 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väinölästä on kyllä pitkä kävelymatka kouluun

Ainakin kun tutun lapsi oli koulutaipaleellaan, kävi Jokivarren koulua aivan Väinölän vieressä.

Vierailija
9/14 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on koulu ja järvikin lähellä.

Väinölässäkin mielestäni on muutama luokka päiväkodin yhteydessä, eikä siitä nyt kilometriä pidempi matka Jyskän koulullekaan ole. Kovasti suosittu asuinalue, johon on viime vuosina tullut valtavasti omakotitaloja kuin myös rivitaloja.

Vierailija
10/14 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myllyjärvi, Kortepohja, Köhniö, Mäki - Matti.

Vierailija
11/14 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asun Kuokkalassa ja ihan ok alue tämäkin. En ymmärrä huonoa mainetta. ? 

Vierailija
12/14 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asun Kuokkalassa ja ihan ok alue tämäkin. En ymmärrä huonoa mainetta. ? 

Ei kai siellä mitään muuta vältettävää ole kuin se ihan ostarin vierus. Heti kun ei ole näköetäisyydellä ostarista, niin on paljon rauhallisempaa.

Vierailija
13/14 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että Palokka. Varsinkin jos lompakko on pullea. 

Vierailija
14/14 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaas kuokkalanpelto. Ihan huippu alue. Moni sekoittaa sen keskustaan nimensä takia, joka on ihan karsea läävä, niinkuin keltinmäki ja huhtasuo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän