Mitä liikkuu äidin päässä...
kun entistä miestä ja lapsiensa isää pitää kerta toisensa jälkeen törkeästi haukkua facebookissa? Aihetta varmasti on jonkin verran mutta silti! Eivätkö tuollaiset ihmiset tajua,kuinka naurettavalta ja katkeralta näyttävät? Tai no tietysti ne omat sukulaiset ja ystävät komppaavat, käyvät tykkäämässä haukuista ja vielä kirjoittavat itse lisää. En voi käsittää tällaista. Tämä kyseinen äiti on jo uusissa naimisissa, lapsiakin uudesta liitosta ja kaikki näyttää hyvältä ja perh-onnea hehkutetaan useasti. Silti kerta toisensa jälkeen ex saa melko törkeät haukut. Mies ei edes ole itse facebookissa =D Nyt miehelle ja hänen vaimolleen tulossa perheenlisäystä, niin johan ex-vaimo on jo facebookissa ehtinyt raportoimaan tästäkin erittäin ylimieliseen ja halveksivaan sävyyn.
Eikö tällaiset naiset naiset ajattele edes lapsiaan, miltä heistä moinen käytös tuntuu =(
Kommentit (11)
tiedän myös erään tällaisen tapauksen ja mua oikeasti säälittää tämä nainen, koska on todella kaunis, fiksu ja elämä järjestyksessä ja silti antaa itsestään todella törpön kuvan=/
surullista tuollainen. eikö nuo naisparat tajua, että omaa elämäähän he itseltä "syövät pois" vaikka niin yrittävät vakuuttaa menneensä elämässä eteenpäin. Meilläkin täällä pikkukylässä eräs tuollainen tapaus,ja kyllä koko kylä pyörittelee päätään ja voivottelee, eivätkö nuo lapsellisuudet ikinä lopu
tosta on useita tuomioon johtaneita tapauksia suomessakin.Nimellä herjaaminen netissä on edelleen myös laitonta ei pelkästään moraalitonta.
Kopioi sivut todisteiksi ja eikun herjaus-syyte menemään.
tällaisia tapauksia on; mutta vaikka se exä olisi kuinka sika ollut suhteessa, niin itselleenhän sitä vain hallaa tekee, jos vielä jatkaa haukkumista. Fiksu, hyvän itsetunnon omaava nainen nostaisi päänsä pystyyn, laittaisi suunsa suppuun ja miettisi, millä fiksummalla tavalla voisi viestittää, mitä sitten enää haluaakaan viestittää. Huoh, eikö jotkut ikinä aikuistu...
toki eron jälkeen fiilikset ovat negat useinkin sitä exää kohtaan, mutta enpä kehtaisi julkisesti haukkua ja samalla myöntää, että joskus sitä kuripäätä sitten sairaan paljon rakastin ja lapsiakin tein hänen kanssaan!
Pidän ajatukset itselläni, en tosiaan kerro muille, itseni ja lasteni vuoksi. Sitä paitsi, ei se ex niin kamala edes ole, itsekään en ole täydellistä nähnytkään.
siinä taitaa vielä olla kun ex-mies löytänyt nuoren ja nätin. Surullista silti, kun usein haukutaan fb:Ssä myös exän sukulaisia
Mun miehen exä mm tilitti, kuinka tämä on pilannut hänen elämänsä. Mahtoi uudesta kumppanista tuntua mukavalta, kun ei heidän suhteellaan tuntunut olevan mitään merkitystä vaan nainen keskittyi haukkumaan exäänsä.
tuollainen! säälin sen naisen lapsia, jos isää pitää julkikseti mollata!
ja täällä pikkukylässä ne samat asiat leviäis kyllä muutenkin, ei tarvii naamakirjaan haukkuja laittaa
sosiaalinenmedia lapasesta... en voi ymmärtää tuollaista... täytyy olla katkera, ruma akka, että jatkaa tollasta...