Kumpaa äänestäisin? Vielä velvoite hoitamatta
Äänestin ensimmäisellä kerralla Väyrystä, nyt tasapainoilen Pekan ja Saulin välillä. Kumpaa äänestäisin ja miksi?
Kommentit (19)
Täällä pyörivät varmaan Suomen tyhmimmät ihmiset, joiden mielipidettä tässä(kään) asiassa en arvosta pätkääkään.
jollet ole ökyrikas porvari vaan haluat kaikille tasa-arvoisen Suomen, jossa kaikilla on samat mahdollisuudet :) Ihmeitä tapahtuu, kun niitä tehdään!
Täällä pyörivät varmaan Suomen tyhmimmät ihmiset, joiden mielipidettä tässä(kään) asiassa en arvosta pätkääkään.
vaikka ekalla kierroksella äänestin Niinistöä
heitä kolikkoa, nosta korttia tai tee kivi paperi sakset
jollet ole ökyrikas porvari vaan haluat kaikille tasa-arvoisen Suomen, jossa kaikilla on samat mahdollisuudet :) Ihmeitä tapahtuu, kun niitä tehdään!
äänestit Väyrystä eu-kielteisyyden takia. Jos äänestit väyrystä puoluetaustan takia niin saulia.
Äänestä Haavistoa. Hän ja kannattamasi Väyrynen tekivät molemmat ensimmäisellä kierroksella pienen ihmeen ja näyttivät, että ilman rahaa voi politiikassa saada ihmeitä aikaan, kun vain tahtoa riittää ja tekee töitä sydämellä.
tai miksi Pekka ja Väykkä ovat niin erilaisia? Olen pitänyt keskustaa vihreitä arvoja edistävänä puolueena. ap
äänestit Väyrystä eu-kielteisyyden takia. Jos äänestit väyrystä puoluetaustan takia niin saulia.
tai miksi Pekka ja Väykkä ovat niin erilaisia? Olen pitänyt keskustaa vihreitä arvoja edistävänä puolueena. ap
Meinaatko, että Haavisto tukee esim. Keskustalle tärkeää turkistarhauksen jatkumisen varmistamista? =)
Meinaatko, että Haavisto tukee esim. Keskustalle tärkeää turkistarhauksen jatkumisen varmistamista? =)
En itsekään kannata turkistarhausta ja olen keskustalainen. Onko turkistarhaus ainoa asia, joka on eroa? ap
En itsekään kannata turkistarhausta ja olen keskustalainen. Onko turkistarhaus ainoa asia, joka on eroa? ap
Esim. suhatutuminen tehomaatalouteen, suurriistan metsästykseen, ydinvoimaan, energiantuottoon ylipäänsä, metsänhoitoon, yksityisautoiluun...
Outoa kun vaimo Jenni on listalla jossa vaaditaan turksitarhaus lopetettavaksi?????????
Perusteluna se, että Tuksukin äänesti häntä.
Mutta tiedän että Pekka kannattaa sen kieltämistä.
Ääni menee Saulille! Jotakin on syötävä huomennakin. Haavistolla ei varmaan ole käsitystä siitä, miten ruokaa on tuotettava, jotta kannetaan suomelle kuuluva eettinen vastuu ruoantuotannon tulevaisuudesta.
Miksi vihreät eivät voi mennä maaseudulle tutustumaan olosuhteisiin. Susia on helvetin helppoa suojella kehä3 sisäpuolella, kun täällä niitä ei ole eikä tarvitse pelätä lapsiensa joutumista suden suuhun.
Esim. suhatutuminen tehomaatalouteen, suurriistan metsästykseen, ydinvoimaan, energiantuottoon ylipäänsä, metsänhoitoon, yksityisautoiluun...
Niinistöllä on hyvät suhteet Venäjän johtohenkilöihin, näin uutisoitiin.
ne oli väryn kanssa yhdessä putouksessa.