Ärsyttävä neuvolantäti
Olen vkolla 37+ ja ärsyttää ihan suunnattomasti meidän "huono" neuvolantäti. Joka kerta sen pitää kaivaa jotain negatiivista esiin, vaikka ihan väkisin! Mun raskaus on menny hyvin, kaikki on olleet kohdillaan, silti sen pitää aina yrittää keksiä jotain.
Se on kauhean tarkka siitä mitä olen syönyt, se on sille ihan ykkösjuttu! Painoa mulle on tullut 11 kg, et ei mikään kamala määrä mun mielestä. Välillä kuulemma paino nousi liian hitaasti, välillä liian nopeasti.
Viimeks kun kävin, niin mitatessaan hemoglobiinia sanoi että näyttääpäs tämä veri aika laimealta, kyllä se varmasti nyt on huonontunut (oikeen etsimällä etsii vikoja), onneksi olikin vaan noussut! Painokaan ei ollut noussut liikaa, vain 175g vko :) Mutta pitihän sitä jotain keksiä: Ei ollutkaan enää varma vauvan asennosta, sanoi että luultavasti kääntynyt perätilaan, ja jouduinkin toiselle paikkakunnalle ultraan. Onneksi oli oikein päin.
Vaikea tässä selostaa sitä miltä tuntuu, että miten v**maiselta se akka tuntuu! Tekis mieli olla menemättä sinne ku saa jännittää taas että mikähän nyt on huonosti!
Tässä tämä sekava purkaukseni, onkohan muilla samanlaisia kokemuksia?!?
Kommentit (22)
Koska olette kaikkitietäviä ja taitavia, synnyttäkää omassa saunassanne ja unohtakaa neuvolat. Tai se yksi käynti, että saatte sen äitiyspakkauksen ja pääsette siitä valittamaan. Voi pyhä kaikkitietävyys....ja narina.
Kyllä mulla oli sama terkkari "alusta loppuun" asti eli 7 vuotta.