onko Haavisto kasvanut ilman isää?
http://www.iltalehti.fi/presidentinvaalit/2012020215154457_pd.shtml
mietin vaan että kun pelkää äitinsä puolesta..eikä isästään mitään puhu, eikä silmiin ole juttuja hänestä näkynyt, että täällähän varmaan joku tietää, että onko Haavisto kasvanut ilman isää?? onko isää tiedossa?
Kumppaninsa on ainakin ollut isätön 6 vuotiaasta alkaen...
Kommentit (31)
En ole Niinistön isää kuullu mainittavan missään? Onkohan isätön poika ja varmaan äiditönkin, kun ei äitiäkään näy missään???
Miksei ap vain kysynyt minkälainen isä Haavistolla on? Koko touhun tarkoitus on vaan laitella tänne otsikoita, jotka saavat Haaviston näyttämään epäilyttävältä ja jotka vahvistavat homofoobikoiden ajamaa kuvaa Pekasta.
miten jaksaa noin vanhaa miestä... ku ajattelee esim 5 tai 10 vuotta eteenpäin...ja kuitenkin jos on ollut ensin saulin pojan kanssa...et mikä saa nuoren naisen noin keski-ikäiseksi...
Miksei ap vain kysynyt minkälainen isä Haavistolla on? Koko touhun tarkoitus on vaan laitella tänne otsikoita, jotka saavat Haaviston näyttämään epäilyttävältä ja jotka vahvistavat homofoobikoiden ajamaa kuvaa Pekasta.
voi hyvää päivää, kyllä saa rivien välistä taas keksiä, jos vääntää mun tarkoituksen tuollaiseen suuntaan. Onko se niin vaikeaa käsittää, että kun nyt satuin näkemään uutisten joukossa kyseisen otsikon niin heitimpä kysymyksen tänne, kun tiedän että täältä ne kaikki besserwisserit ja maailman fiksuimmat ihmiset löytyy.
mutta täytyypä sanoa että tosiaankin mun täytyy sitten varmaan olla jotenkin tyhmä, kun en itse tajunnut että tein avauksen ihan vaan tehdäkseni haaviston epäilyttäväksi.
Mitä epäilyttävää on siinä, että joku olisi isätön tai yh kasvattama??? ei mee kyllä mun järkeen... vai sunko mielestä kaikki sellaisen tausta omaavat on jotenkin epäilyttäviä ??
Ihan sama kun kysys joltain että onko sillä sisaruksia (onko ehdokkailla muuten??) ja sitten vetäs johtopäätöksen että jooo kysy sellasta sen takia kun se tarkottaa että haluaa mustamaalata sellaisia joilla ei ole sisaruksia.
En ole Niinistön isää kuullu mainittavan missään? Onkohan isätön poika ja varmaan äiditönkin, kun ei äitiäkään näy missään???
Niinistön äiti on 94-vuotias lehtitietojen mukaan. Ihan ymmärrettävää, että ei anna haastatteluja. Niinistöllä on kolme sisarusta, hän on perheen kuopus.
Veli Kari on kasvatustieteen professori, toinen sisar toimii Kuntaliiton johdon sihteerinä ja toinen sisar on ravintolayrittäjä.
miten jaksaa noin vanhaa miestä... ku ajattelee esim 5 tai 10 vuotta eteenpäin...ja kuitenkin jos on ollut ensin saulin pojan kanssa...et mikä saa nuoren naisen noin keski-ikäiseksi...
Ennen Saulia Jenni seurusteli monta vuotta kampaaja Harri Paanasen kanssa.
ja myös äiti. Hän ei siis ole kasvanut isättömänä eikä äidittömänä vaikka se ei olekaan ollut ykkösuutinen missään.
Hänen ensimmäinen vaimonsa on kuollut auto-onnettomuudessa.
kiitos joku vastasikin että niinistöllä on kolme sisarusta...entäs haavistolla?
Mitä epäilyttävää on siinä, että joku olisi isätön tai yh kasvattama??? ei mee kyllä mun järkeen... vai sunko mielestä kaikki sellaisen tausta omaavat on jotenkin epäilyttäviä ??
mutta isättömyys homouden syynä on homovastaisten lempiteoria, tieteen jo ajat sitten kumoama tosin. Että jotenkin kummallisesti kävi taas niin, että ap lähestyi Haaviston isäprobleemaa juuri tästä näkökulmasta. Sitä sanotaan propagandaksi.
Jos et kerran tiennyt asiaa niin miksi kuitenkin heti ajattelit että on yh:n lapsi?
no jos se sun mielestä on yksinkertaisuutta että kysyy asiaa jota ei tiedä niin maailmassa ei taida muita ollakkaan kuin yksinkertaisia ihmisiä :D
en tajua sitä miksi pitää hermostua jos joku asiallisesti jotain kysyy...mä en ole jaksanut seurata noita vaalijuttuja ollenkaan mutta nyt vaan muita uutisia selatessa näin tuon otsikon että haavisto pelkää äitinsä puolesta...
siitä vaan heräs ajatus että onko sillä isää (ja väännettäköön rautalangasta sulle että elossa, kuolleena tai ei...)
Sauli Niinistön isä oli lehden levikkipäällikkö ja äiti sairaanhoitaja.