Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

poitsulle nimi

14.11.2005 |

Mikä näistä kuulostaa kivoimmalta

Jesse Erik Juhani

Niko Erik Juhani vai

Riku Erik Juhani

Sukunimi alkaa Ko tavulla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riku saa ääneni,Jessekin mukava,mutta mun makuun liian pehmeä nimi.

Vierailija
2/8 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikin kirjoittaisin kahdella E:llä, koska edellä ja jäljessä nimi, joka ääntyy kirjoitusasun mukaan. Siis Riku Eerik Juhani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/8 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ensimmäinen nimi tulee kutsumanimeksi, niin ei JesSE KO... ainakaan! Ja tuo NiKO KO... on kyllä toistoa, joten Riku saa ääneni.

Jos ei tietäisi sukunimen alkua, Jesse olisi saanut ääneni. Se on minusta näistä kivoin, reippain ja harvainaisempikin.

4/8 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Jesse on kiva, mutta Riku kivampi!!

Vierailija
5/8 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei,mielestäni Jesse olis ollut aika hyvä vaihtoehto mutta nyt tuo seko ei kuulosta enää niin kivalta, en aijemmin edes huomannut sitä mutta Nikossa huomasin ko ko toiston. Ompa vaikeeta tää nimen anto kun niin paljon asioita pitäis ottaa huomioon ettei pojan tartteis " kärsiä" nimestään.

6/8 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä osaa ajatella niin, että tuo häiritsis..siis se, että on toistoa tai tuo sekokaan!!

Jos on esim.Jesse Kovanen niin mä en saa sanottua kyllä niin, että tuo seko sieltä astuis esiin ;o)!!Sama on esim. Niko Kovasen kanssa..minusta molemmat ihan hyviä, mutta Riku silti kivoin!

Vierailija
7/8 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakaan Jessessä ei " seko" häiritse yhtään,Nikossa koko ihan vähän.

Riku kuitenkin reippain.

Vierailija
8/8 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riku ei ole niin yleinen nimi kuin Niko tai Jesse. Se on myös reipas ja miehekäs nimi ja sopii hyvin nimikokonaisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä