Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita 2-kymppisiä sinkkuja lapsettomia, jotka viettää koti-iltaa yksinään?

Vierailija
04.02.2012 |

Kuolen tylsyyteen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan 26-vuotiasta enää ihan kaksikymppiseksi lasketa, mutta kyllä siltikin vietän koti-iltaa yksin ja olen lapseton sinkku.

Päivällä tulin töistä ja oli sellainen fiilis, että ei jaksa ryypiskellä, kun kuitenkin viime viikon perjantaina viimeksi ollut, niin jospa sitä sitten ihan vain kotona möllimistä.

Nojoo, vähän meinaa olla tylsää :D

Vierailija
2/6 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin mielelläni lähtenyt käymään jossain ihmisten ilmoilla (viimeisestä baarikäynnistä aikaa reilu kuukausi), mutta en sitten saanut seuraa. Tuntuu, että seinät kaatuu päälle...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lauantai-iltana valitan täällä av-palstalla kuin reilu kolmekymppinen neljän lapsen äiti :D

Ap

Vierailija
4/6 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tultiin koirien kanssa lenkiltä ja hautauduin peittoihin lämmittelemään. Toisaalta olis voinu johonkin lähteä, mutta oon turhan mukavuudenhaluinen enkä halunnu lähteä tonne kylmään jonottaan mihinkään :)

Vierailija
5/6 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä teidät muut nuoret lapsettomat sinkut saa tulemaan tänne av-palstalle? Itse olen hiljattain eronnut pitkästä ja vaikeasta parisuhteesta, jonka aikana kovasti vauvakuumeilimmekin ajoittain, joka johdatri minut tälle palstalle ja tänne olen sitten jäänyt. :)

Ap

Vierailija
6/6 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, etten ole ainut :D Itse olisin mielelläni lähtenyt käymään jossain ihmisten ilmoilla (viimeisestä baarikäynnistä aikaa reilu kuukausi), mutta en sitten saanut seuraa. Tuntuu, että seinät kaatuu päälle...

Ap

Joo, et ole ainoa. :D Ja itselläkin kävi mielessä jossain vaiheessa iltaa, että jos sitten kuitenkin johonkin ihmisten ilmoille. Mutta sitten kuitenkin kun kaveri äsken pyyteli, niin ei sitä sitten kuitenkaan...iskenyt jo niin laiskotus tähän aikaan illasta eikä tällä pakkasella huvita lähteä ulos ellei aivan pakko ole. Että ei kai sitä sitten tylsyydestä paljoa auta valittaa. :D