Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun "salarakas" on vähän nössö, naisensa kuulemma tarkkailee häntä

Vierailija
04.02.2012 |

ja ei esim. vastaile mun sähköposteihin koskaan kotona. Eikä tietenkään uskalla laittaa mulle tekstareita, koska mä saattaisin vastata huonolla hetkellä ja nainen kysyisi, kuka viestittelee.... mä saan ihan rauhassa meilailla ja tekstailla, ei mun mies mitään kysele :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan mies ei ole kovin kiinnostunut sinusta.. ei oma eikä toisen oma ;)

Vierailija
2/14 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin "hänen naisensa". :) Miksi suostut olemaan kakkonen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt alussa jo huomaa, että on vähän tossukka, luulisin ainakin... ap

Vierailija
4/14 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun saa päivät pitkät pohtia milloin ehtii minkäkin tekstarin laittaa...

Vierailija
5/14 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken laittoi sähköpostin ostoksilta, kun nainen oli sovituskopissa, niin ei pystynyt vahtimaan ;)))) ap

Vierailija
6/14 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt alussa jo huomaa, että on vähän tossukka, luulisin ainakin... ap

No eipä välttämättä niin tossukkakaan, ei vain halua riskeerata parisuhdettaan jonkun merkityksettömän säädön takia. Tai siis onhan se mällipatjan ottaminen jo riski sinänsä, mutta kuitenkin...

Vierailija
7/14 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on tämän nyksänsä tavannut. Tapailtu pari kertaa, suhde lähinnä "kaveripohjalla" vielä, ehkä siksi on tosi varovainen.... ap

Vierailija
8/14 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ärsyttää ;) ap

Vierailija
9/14 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiotteko kenties tehdä jotain erilaista maailmaa parantavaa tämän salamunakkaasi kanssa vai ihanko vaan olette tylsästi panokavereita tai uusioperheen ituja?

Vierailija
10/14 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiotteko kenties tehdä jotain erilaista maailmaa parantavaa tämän salamunakkaasi kanssa vai ihanko vaan olette tylsästi panokavereita tai uusioperheen ituja?

Mitähän räväkkää mä keksisin??? Hmmmm.... ap

Vierailija
11/14 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta...

Vierailija
12/14 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en menneisyyttä.

mua on alkanut mietityttämään, että mikä saa ihmiset tekemään näitä aloituksia. Jos tämä on vain provo, niin miksi tämä aihe, miksi ei jotain muuta keskustelua herättävää, vaikka jotain ajankohtaista muuta kuin presidentin vaalit? Mitä saat siitä, että kerrot tästä aiheesta täällä? Jotenkin niin kulunutta tuo 'av-mammojen' ärsyttäminen ja pelästyttäminen, että jospa niiden miehet pettää. Eikö niin, että sinä pilkkaat tätä yleisöä. Tämä on ihan vaan sinun omaa pikku teatteria. Huvittavaa tässä on se, että teitä on siellä vaikka kuinka monta, jotka tätä harrastavat. Ei voi kun miettiä, että miten yksinäinen olet ja miten tylsää sinulla onkaan juuri tällä hetkellä muussa elämässäsi.

t. toinen tylsistynyt, mutta ei jaksa provoilla

Vierailija
13/14 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheeni puolesta voin aikalailla vapaasti tekstailla ja myös puhua rakastajattareni kanssa puhelimessa. Minulle hän vastaa aina viiveellä jos poikaystävänsä on paikalla. On kyttäävää sorttia.Tekstaria kirjoittaessa ja lukiessa naaman ilmeet paljastavat melko paljon salasuhteesta.

Vierailija
14/14 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä salasuhteet ym ovat ainakin omasta mielestäni kaikkein kiinnostavimpia aloituksia. Tämänpäiväisistä aloituksista niitä harvoja, mitä viitsii lukea.