Lempi- ja inhokkihahmosi Harry Pottereissa?
Kysely teille, jotka niitä lukevat tai ovat lukeneet.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo mitään selvää suosikkia, mutta monia sellaisia on joista en tykkää :D
Kalkaros on yks näistä :D En tajua miksi se on muka niin sankari ja kaikkien suosikki, kun se on kuitenkin koko sarjan ajan ilkeä ja vittumainen ihan naurettavasta syystä. Kostaa viattomille ihmisille ja oppilaille sen että oli koulukiusattu ja itse mokasi mahdollisuutensa saada pillua. Sitten yhtäkkiä sitä pitäis sääliä ja rakastaa vaan koska se oliki "hyvien puolella" jeejee..
Mistäs sä Kalkaroksen pillunsaannista tiedät? Kai velhoillakin bordelleja on :D
Suosikkeja Luna ja Sirius, inhokki Dolores Pimento.
Mun suosikit Bellatrix, Kalkaros, Dumblidore ja Sirius.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo mitään selvää suosikkia, mutta monia sellaisia on joista en tykkää :D
Kalkaros on yks näistä :D En tajua miksi se on muka niin sankari ja kaikkien suosikki, kun se on kuitenkin koko sarjan ajan ilkeä ja vittumainen ihan naurettavasta syystä. Kostaa viattomille ihmisille ja oppilaille sen että oli koulukiusattu ja itse mokasi mahdollisuutensa saada pillua. Sitten yhtäkkiä sitä pitäis sääliä ja rakastaa vaan koska se oliki "hyvien puolella" jeejee..
Mistäs sä Kalkaroksen pillunsaannista tiedät? Kai velhoillakin bordelleja on :D
63 jatkaa: Iskunkiertokujahan olisi mitä sopivin paikka bordellille :D
Suosikit on Ron,Draco ja inhokki on Neville ja Luna :D en vaa kestä noita tyhmiä hahmoja
Suosikki on Ron Weasley <3 ja inhokki Dolores Pimento.
Olin teininä umpirakastunut Dracoon. Kun kasvoin (kirjojen mukana), Draco-rakkaus siirtyi kehenkäs muuhun kuin isäänsä Lucius Malfoyhin.
Uuh, panisin. :'D
Suosikki
1.bellastrix ja draco
2.severus
3.narcissa
Inhokit
1.igor irgorof🤮🤮🤮
2.lochart
Suosikkejani olivat Luna, Ron ja se huispausmatami. Mielestäni sekä Harry että James olivat rasittavia (etenkin myöhemmissä kirjoissa korostui mikä ihmeen itsekeskeinen hermopaukku Harry usein oli), ja Malfoyiden koko sakki käyttäytyi kamalasti.
Vierailija kirjoitti:
Suosikkejani olivat Luna, Ron ja se huispausmatami. Mielestäni sekä Harry että James olivat rasittavia (etenkin myöhemmissä kirjoissa korostui mikä ihmeen itsekeskeinen hermopaukku Harry usein oli), ja Malfoyiden koko sakki käyttäytyi kamalasti.
Ainiin ja tietysti Tonks. Huispausrouva ja Tonksin kirjaversio (elokuvaversio ei vastannut omaa mielikuvaani) taisivat olla lapsena ekoja merkkejä että minulla ei olekaan miesmakua vaan naismaku :D
Potter-tietäjät! Vastatkaa mun pariin viimeisimpään kysymykseen!
https://www.vauva.fi/keskustelu/2304153/harry-potter-kirjojen-epaloogis…
Romppa on lemppari. En oikeen tiedä mitä mieltä oon lunasta. Ennustaja ja sammakkonainen pahimmat.
Lemppareita regulus, sirius, lupin, draco ja weasleyn kaksoset. Malfoyn isäkin oli kiva ja sitten se grindelwald (vaikkain vain mainitaan kirjassa).Inhokkeja taas Pimento ja teini ginny niin kuin tuosaa jo mainittiinkin
Vierailija kirjoitti:
Inhoan Harryn James-isää, kusipäinen kiusaaja. :(
Annettu vain yksipuolinen (kalkaroksen) näkemys asiasta. Varmasti oli myös kiusaajakin, mutta jos tietäisit että toinen henkilö aina liehittelee mielitiettyäsi, liikkuisi oikeasti huonossa porukassa (magnair esim.) Niin kyllähän sitä vastakkainasettelua tulee jo noista ihan tarpeeksi + Kalkaros myös itse harrasti kirouksien käyttämistä jamesiin etc.
Ei ole niin mustavalkoista.
Suosikkini on Draco Malfoy. Tykkään myös Harrysta, Siriuksesta, Remuksesta Weasleyn kaksosista, Hermionesta, Hedwigistä ja Hagridista.
Inhokkini on Pimento. Inhoan myös Bellatrixia, Voldemortia, Matohäntää, Oravea, Ginnyä ja Kalkarosta. ihmettelen viimeisimmän suosiota.
Inhokkeja Weasleyn perhe ja Hermione. Suosikkeja Dumbledore ja Minerva McGarmiwa
Vierailija kirjoitti:
Suosikkeja varmaan Dumbledore ja Hermione. Siriuksesta en oikein tykkää, ei ole inhokki, mutta ärsyttää sellainen epäjärkevyys ja kiivasluonteisuus.
Bellatrix taas on hahmona aika huono ja jotenkin "ohut". Tulee mieleen, että Rowlingin piti väkisin keksiä joku ilkeä naishahmo ja sai sitten aikaiseksi todella yksipuolisen tekeleen, jossa ei ole mitään syvyyttä.
Henkilöhahmojen ymmärtäminen vaatii muutakin kuin kirjojen pläräämisen.
Siriuksen "epäjärkevyyden" ja kiivasluonteisuuden pystyy hyvin ymmärtämään kun muistaa missä hän vietti yli kymmenen vuotta ja mitä kaikkea hän on menettänyt + syyttää itseään parhaan ystävänsä ja tämän vaimon kuolemasta.
Bellatrix taas tietyllä tavalla on yksipuolinen, mutta se kuvaa hyvin ihan perus "pahuutta", se ei ole syvällistä, se on pinnallista. Nautitaan muiden kärsimyksen näkemisestä eikä sinänsä välitetä mitä itse tehdään, koska ei välitetä muista - henkilö voi käyttäytyä siis hyvin impulsiivisesti koska ei välitä seurauksista.
Suosikkini on Hagrid ja Dumbledore. En inhoa oikein ketään, tai no Pimentoa kyllä.
Ankeuttajat on ihania.
Ankeuttajia kun on oikeassa elämässä, jossa ne ovat vittumaisia.
Kalkaros on yks näistä :D En tajua miksi se on muka niin sankari ja kaikkien suosikki, kun se on kuitenkin koko sarjan ajan ilkeä ja vittumainen ihan naurettavasta syystä. Kostaa viattomille ihmisille ja oppilaille sen että oli koulukiusattu ja itse mokasi mahdollisuutensa saada pillua. Sitten yhtäkkiä sitä pitäis sääliä ja rakastaa vaan koska se oliki "hyvien puolella" jeejee.
Ronin ihailua en oo myöskään koskaan tajunnut. Ymmärrän että itsetunto alhaalla jos joutuu elämään jonkun varjoissa mutta jotenkin se oli mun mielestä aina ärsyttävä :D Ulisi heti kun ei ollut huomion keskipiste ja oli muutenkin rasittava.
Draco, Hermione ja Hagrid on varmaan sitten niitä suosikkeja. Harry on kans ihan ok, mutta jotenkin niin perus päähenkilö että en tiiä mitä mieltä olis :D Dumbledore on toisaalta mahtava, mutta toisaalta itsekäs ja manipuloiva. Voldemort on hahmona hyvä ja kirjoitettu hyvin.