Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten suhteenne toimii ANOPPI JA MINIÄ

Vierailija
04.02.2012 |

haluaisin aloittaa uuden keskustelun anoppi miniä suhde .

miten teillä menee ja miten usein olette kanssa käymisissä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jomman kumman kotona. Hoitaa lastamme aina jos tulee joku akuutti tilanne ja ottaa silloin tällöin yökylään.

Vierailija
2/7 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynttilän vien haudalle n kerran kuukaudessa, kukat laitan 3x vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miniä on täynnä katkeruutta menneisyydestään ja lykkää koko kakan miehensä perheen päälle.

Vierailija
4/7 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhde saksalaiseen anoppiini oli hyvin vaikea. Olin ev.lut., puhuin väärää kieltä lapsille, kävin töissä, tein vääriä ruokia ja ostin vääriä tavaroita, kalustimme väärin, teimme vääriä matkoja. . . Hän oli hyvin rajoittunut ihminen, hyvin katkera, elämä oli ollut rankkaa, koskaan ei kuulema kiitosta ollut saanut mistään. Hänen kuolemastaan tulee pian 15 vuotta. 

Olen itse kiltti anoppi, minusta pitävät sekä miniä että vävy (ja lapseni ja lapsenlapset 😊). En ole mikään sellainen mummi, joka sormia napsauttamalla tulee, mutta ajoissa on melkein kaikesta kyetty sopimaan - ja tietysti äkkilähtöapuakin joskus tulee. Minua arvostetaan, koska annan aikaani, puhun vunukoille suomea, ja näen mitä voi tehdä, kun olen apuna heillä. 

Vierailija
5/7 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelisit kirjoittamaan.

Vierailija
6/7 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos anoppini ei osaisi yhdyssanoja, en olisi missään tekemisissä.

Hän osaa neljää kieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettelisit kirjoittamaan.

Tämä.