Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä alotan maaliskuussa työkokeilun päiväkodissa. PM

Vierailija
03.02.2012 |

Mut enpä kerro missä, mieti sitä joka aamu kun jätät kakarasi hoitoon.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin eläkkeeni lepäämään, ilmoittauduin työttömäksi ja työkokeilupaikka löyty samantien. Mä päätin et vitut eläkkeestä, mähän oon työkykyinen.

Vierailija
2/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne ottaa sinne vaikka talonmiehen tekemään lastenhoitajan sijaisuutta, ni ei ne paljoa kysele jos töitä haluaa.

Ltot ovat meillä viime aikoina olleet lastenhoitajan palkalla sijaisina. Tottakai niitä mielellään otamme:)

Sen sijaan kouluttamattomia, jotka eivät edes maksaisi meille mitään, ei oteta, koska useasti asenne on vain vähän ap.n asennetta parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin maltan odottaa.

Vierailija
4/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin rakastan lapsia, vitsi vitsi. Ja kun mulla ei oo omia kullannuppuja mun sormet oikeen syyhyää päästä hoivaamaan jonkun toisen mamman pikkuper..pilttejä.

Jees, mä oon niin äidillinen että sitä on pakko jakaa, jopa ilmaiseksi.

Vierailija
5/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan koulutus. Et vaikken haluaisi, työkkäri pakottaisi mut päiväkotiin töihin. Mut mähän haluan sinne..

Vierailija
6/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pois paskahommista, tekeen sitä missä mä oon hyvä.

Vierailija
7/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on julkinen uhkaus jonka poliisi saa selvittää

Vierailija
8/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sullapa on helvetin paska elämä, jaksat jauhaa samaan juttua päivästä toiseen. KYLLÄ KÄY KATEEKSI :D

Harmi ettei tule enää BB:tä, niin olisi edes jotain vähän inspiroivampaa tekemistä.

Vierailija
9/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poliisit ota mua tosissaan, ne on käyny niin monta kertaa turhaan. Voin kertoo ihan mitä tahansa. Mut tää juttu on tosi, päiväkotityö oottaa mua ja mä oon aivan intona.

Vierailija
10/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alan koulutus. Et vaikken haluaisi, työkkäri pakottaisi mut päiväkotiin töihin. Mut mähän haluan sinne..

Pelkästään palkataan:)

t. kasi

Vierailija
11/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäpä teen tästä paskasta elämästä vielä paskemman ja hakeudun työhön jota eniten inhoan ja missä saan eniten tuhoa aikaan, päiväkotiin.

Ja sit kun ne on käyty, vuorossa vanhukset ja vammaiset.

Vierailija
12/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodeista, jonne otetaan työelämävalmennukseen, soittelin pari paikkaa läpi ja heti tärppäsi, varsinkin kun mulla on alan koulutus ja työkokemusta.

Vierailija
13/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodeista, jonne otetaan työelämävalmennukseen, soittelin pari paikkaa läpi ja heti tärppäsi, varsinkin kun mulla on alan koulutus ja työkokemusta.

kuulen hokeminen on muuten tosi tyhmää, mutta oli pakko:D

Vierailija
14/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en ole enää eläkkeellä, enkä siksi kelan velvoittamassa hoitosuhteessa. Työkkäri ei velvoita käymään terapiassa, niille riittää että olen joko töissä, työharjoittelussa tai työvoimakoulutuksessa ja mähän aloitan maaliskuussa sen työharjoittelun.

En ole enää MTT:n asiakas, koska en ole eläkkeellä.

Vierailija
15/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitetaan tämä ketju jo heti niin voivat sitten selvittää onko jossain päin pelko aiheellista.

Vierailija
16/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmaan paras lopettaa tähän ap pelleilyt.

Vierailija
17/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkimaan tätä mun tapausta? Onko rikoslaissa kohta, jossa määritellään rikokseksi se, että työtön työnhakija hakee ja saa koulutustaan vastaavan harjoittelupaikan? Hih, meni iltatee väärään kurkkuun.

Vierailija
18/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikosilmoituksen. Käräjillä nähdään ja mammat maksaa kohta ittensä kipeiski ja joutuu menemään töihin ja laittamaan kakaransa päiväkotiin.

Vierailija
19/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että laitoitte poliisille

Vierailija
20/27 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa, ni päätin aloittaa sen työnteon jo maaliskuussa, mitä sitä tyhjää. Kesäksi päivystävään päiväkotiin sijaiseksi, pennut vaihtuu, henkilökunta vaihtuu mut meikäläinen porskuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan