Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HALUATKO PELASTUKSEN TÄNÄ ILTANA?

Vierailija
03.02.2012 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvii sun pelastuksias, joten ole hyvä ja anna mun olla rauhassa pelastamisiltas!

Vierailija
2/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.

Vierailija
4/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVANKELIUMIA JA SILLÄ SIPULI.

Vierailija
5/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pelastuksen maanantai aamuiselta leikkaukselta jota tarvitsen. En halua maata leikkauksen jälkeen päivä tai viikkotolkulla sairaalassa.

Vierailija
7/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan pelastuksen maanantai aamuiselta leikkaukselta jota tarvitsen. En halua maata leikkauksen jälkeen päivä tai viikkotolkulla sairaalassa.

ET OLE KOSKAAN YKSIN.

Vierailija
8/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetin uskoni lapsena, kun isäni kuoli. Olen pyytänyt iltaisin Jeesuksen Kristuksen nimeen, että ottaisi minut takaisin. Ei ole otanut. Rukoile minulle apua!

Vierailija
9/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetin uskoni lapsena, kun isäni kuoli. Olen pyytänyt iltaisin Jeesuksen Kristuksen nimeen, että ottaisi minut takaisin. Ei ole otanut. Rukoile minulle apua!

jokaista joka tulee tykönsä ja ottaa jokaisen vastaan. jos uskot sydämessäsi että Jeesus kuoli ristillä ja nousi kolmantena päivänä kuolleista , olet pelastettu. vaikka et mitään tuntisi Jumala näkee ja kuulee sinut. rukoilen puolestasi, vahvistu Jeesuksen nimessä ja veressä.isäsi on taivaassa. lue Raamattua uutta tstamenttia ,saat hengellistä ruokaa ja etsi seurakunta jossa julistetaan Jeesuksesta.

Vierailija
10/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä vaan ittelläs.

Vierailija
11/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaista joka tulee tykönsä ja ottaa jokaisen vastaan. jos uskot sydämessäsi että Jeesus kuoli ristillä ja nousi kolmantena päivänä kuolleista , olet pelastettu. vaikka et mitään tuntisi Jumala näkee ja kuulee sinut. rukoilen puolestasi, vahvistu Jeesuksen nimessä ja veressä.isäsi on taivaassa. lue Raamattua uutta tstamenttia ,saat hengellistä ruokaa ja etsi seurakunta jossa julistetaan Jeesuksesta.

minulla on niin vaikeaa ollut tämä koko elämä. Jumala oli pitkään hukassa, poissa, olin agnostikko. Nyt on kuitenkin tullut itselle tunne, että joku pitää huolta. On joku suojelusenkeli tai muu, olisin oikeasti ehtinyt kuollakin 2 kertaa ilman suojelusta.

En ehdi seurakuntiin, elämä on niin kiireistä. Kun vain Jeesus Kristus löytäisi luokseni ja saisi uskoni vahvistumaan. Minä entinen agnostikko uskon jo jollakin tasolla. Rukoilethan vielä puolestani!

Vierailija
12/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on niin vaikeaa ollut tämä koko elämä. Jumala oli pitkään hukassa, poissa, olin agnostikko. Nyt on kuitenkin tullut itselle tunne, että joku pitää huolta. On joku suojelusenkeli tai muu, olisin oikeasti ehtinyt kuollakin 2 kertaa ilman suojelusta.

En ehdi seurakuntiin, elämä on niin kiireistä. Kun vain Jeesus Kristus löytäisi luokseni ja saisi uskoni vahvistumaan. Minä entinen agnostikko uskon jo jollakin tasolla. Rukoilethan vielä puolestani!

Vierailija
13/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit lukea myös netissä Raamattua, ole hyvä: Johanneksen evankeliumi. Aloita siitä.

http://www.evl.fi/raamattu/1992/Joh.html

Kristityn uusi elämä

1 Jos siis teidät on yhdessä Kristuksen kanssa herätetty kuolleista, niin tavoitelkaa sitä mikä on ylhäällä, missä Kristus istuu Jumalan oikealla puolella. 2 Ajatelkaa sitä mikä on ylhäällä, älkää sitä mikä on maan päällä. 3 Tehän olette kuolleet, ja teidän elämänne on Kristuksen kanssa kätketty Jumalaan. 4 Kun Kristus, teidän elämänne, ilmestyy, silloin tekin ilmestytte hänen kanssaan kirkkaudessa.

5 Haudatkaa siis se, mikä teissä on maallista: siveettömyys, saastaisuus, intohimot, pahat halut ja ahneus, joka on epäjumalanpalvelusta. 6 Niiden vuoksi Jumalan viha kohtaa tottelemattomia ihmisiä. 7 Niiden mukaan tekin elitte, kun olitte niiden vallassa. 8 Luopukaa nyt tekin tästä kaikesta: vihasta, kiukusta, pahuudesta, herjauksista ja siivottomista puheista. 9 Älkää valehdelko toisillenne. Olettehan riisuneet yltänne vanhan minänne kaikkine tekoineen 10 ja pukeutuneet uuteen, joka jatkuvasti uudistuu oppiakseen yhä paremmin tuntemaan Luojansa ja tullakseen hänen kaltaisekseen. 11 Silloin ei ole enää kreikkalaista eikä juutalaista, ei ympärileikattua eikä ympärileikkaamatonta, ei barbaaria, skyyttalaista, orjaa eikä vapaata, vaan Kristus on kaikki, hän on kaikissa.

12 Te, jotka olette Jumalan valittuja, pyhiä ja hänelle rakkaita, pukeutukaa siis sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, lempeyteen ja kärsivällisyyteen. 13 Pitäkää huolta, että tulette toimeen keskenänne, antakaa anteeksi toisillenne, vaikka teillä olisikin moittimisen aihetta. Niin kuin Herra on antanut teille anteeksi, niin antakaa tekin. 14 Mutta kaiken kruunuksi tulkoon rakkaus, sillä se tekee kaiken täydelliseksi. 15 Vallitkoon teidän sydämissänne Kristuksen rauha, johon teidät on yhden ja saman ruumiin jäseninä kutsuttu. Olkaa myös kiitollisia. 16 Antakaa Kristuksen sanan asua runsaana keskuudessanne. Opettakaa ja neuvokaa toisianne kaikella viisaudella ja laulakaa kiitollisin mielin Jumalalle psalmeja, ylistysvirsiä ja hengellisiä lauluja. 17 Mitä teettekin, sanoin tai teoin, tehkää kaikki Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen hänen kauttaan Jumalaa, Isäämme.

--Kol.3: 1-17

Vierailija
14/16 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkistä! Luinkin jo paljon, mutta meinasi väliin tulla suuttumus. En ajatellut, että Jeesus Kristus ja Jumala olisi väliin noin ehdottomia. Mutta jatkan opiskelua ja toivon rukousapua, että Jeesus Kristus ottaisi minut omakseen, vaikka olenkin niin epäileväinen ja todituksia kaipaava.

Vierailija
15/16 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lasi vettä ois kiva. Oon vauvan kanssa jumissa tässä pöydän ääressä, ja alkaa hieman jano vaivata.

Vierailija
16/16 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten mitään...