Ehdottakaa pisteitä laskevalle ERITTÄIN kevyt päivällinen!!!
Kommentit (12)
seitä, perunaa ja porkkanaa
pisteitä ei tule paljoakaan
Karppausta olen kokeillut, ei toiminut mulla, koska en yksinkertaisesti pystynyt jättämään tiettyjä ruoka-aineita pois, heikko kun olen :-)
Toi tomaattikeitto vois olla aika jees idea...
ap
1 prk tomaattimurskaa
1 valkosipulinkynsi
1 sipuli
150g katkiksia
mausteita
Lautasellinen salaattia, kera tonnarin ja raejuuston tai broilerin
kukkakaalikeitto
veteen tehtynä ja mausta kasvisliemikuutiolla,aromisuolalla ja valkopippurilla.
On lisäksi tosi halpaa niin jää rahaa sit uusiin vaatteisiin...
tai sitten kaalikeitto: Kaalia. sipulia,porkkanaa, valkosipulia ja mausteita oman maun mukaan. Chiliä niin että tuntuu. Nam!
Halpaa on tämäkin ja varmaan laihdut. Nämä nyt tuli äkkiseltään mieleen. Molempia voit syyä niin paljon kun huvittaa.
Pitäähän pv:ssäkin jättää ruokia pois - kaikki se mikä tekee ruoasta aidosti hyvän makuista ja terveellistäkin. Epäterveellisintä on pihistellä rasvassa ja proteiinissa kun kaloreita vedetään alas. Tutustuisit karppaukseen tarkemmin.
Olen kyllä perehtynyt karppaukseen aika tarkastikin ja aloitusyrityksiä liian monta kokeillakseni jälleen. Tiedän, että joillekin se sopii kuin nyrkki silmään. Mä olen valinnut toisen tavan :-)
ap
Sopii monelle paremmin kuin esim Atkins
Miksi ette voi uskoa, että kaikki eivät halua karpata?
Ap laihduttaa pisteillä ja kysyy pisteistä tietäviltä neuvoa.
Ihmiset ovat yksilöllisiä, eikä karppaus sovi kaikille, joten voisitte lopettaa sen tyrkyttämisen.
karppaus on sellainen sateenvarjotermi, että joku osa-alue karppauksesta sopii takuuvarmasti kaikille. Tyrkytän siksi, ettei kaikki ole aiheesta koskaan kuulletkaan tai sisäistäneet asiaa kunnolla, se kun on tehokkaampi ja terveellisempi tapa hallita painoaan kuin pv. Ei ole pakko ottaa neuvoa vastaan.
Tuollainen vähäpisteinen päivällinen just varmistaa sen että ruoka pyörii mielessä koko ajan ja lopulta ratkeat, jos nyt et tänään niin jossain vaiheessa kuitenkin.