Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys raskauden mielialavaihteluista

Vierailija
03.02.2012 |

Eli, onko sulla ollut heti alkuraskaudessa mielialavaihteluja? (mikä rv?) Jatkuiko ne koko raskauden ajan vai loppuiko jossain vaiheessa?

Entä jos mielialavaihteluja ei ole ollut alussa, onko niitä kuitenkin tullut jossain vaiheessa?

Ja tarkoitan suunnilleen yli 3 päivää kestäviä mielialavaihteluja, en vain hetkellisiä... :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kellään muka oo ollu mielialavaihteluja... :P

Vierailija
2/4 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielialanvaihteluita näkynyt. Olen ollut nyt puoli vuotta lähes katkeamatta hyvällä tuulella.

Joillakin niitä varmasti aidosti onkin, jotkut on vaan lukeneet niistä ja käyttävät sitä tietoa hyväkseen saadakseen kiukutella turhasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei ekasa raskauesa ollu minkäänlaisia mielialavaihteluja. Olin kokoajan onneni kukkuloilla ja mitä lepposin ihminen! :)

Nyt epäilen olevani toistamiseen raskaana (mahdollisuus olisi, mutta en ole vielä tehnyt testiä) ja 2-3 päivän ajan oon hermostunu tosi herkästi ja tosi turhista asioista :D Epäilen että johtuneeko se raskaudesta :) Normaalisti ei mielialavaihteluja ole, paitsi kp1... :)

t. Ap

Vierailija
4/4 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole mielialanvaihteluja näkynyt. Kaiketi. Aika tasaista on, välillä masentaa kun mietin kaikkia mahdollisia tulevaisuuden skenaarioita. Huomattavammat oireet tässä on pahoinvointi, väsymys ja tiiliskiveltä tuntuvat rinnat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi