Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No mitäs te ootte mieltä tästä, äiti tyrkkää lapsensa hoitoon kun vauva syntyy

Vierailija
03.02.2012 |

lapset olleet kotona kotihoidossa, äiti kotiäitinä. Kun rupesi odottamaan viidettä niin päätti laittaa lapset pk:hon? Ovat siellä 9kk, kunnes äitiysloma loppuu (muuten ei saisi sitten tästä vauvasta kuntalisää)

Näin saa aikaa vauvan kanssa, enemmän aikaa parisuhteelle ja jaksaa itsekin paremmin. Olenko nyt siis aivan kauhea ihminen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmasti on oikea ratkaisu teidän perheelle :)

Onnea uudelle vauvalle!

Vierailija
2/7 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ajatellaan lastenkin parasta. Esikoinen menee eskariin syksyllä muutenkin.

Luulen, että olen sitten parempi ja jaksavampi äiti lapsille kun ovat myös hoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä tyttö oli 4v. kun pikkuveli syntyi ja hän ihan kauhistui, kun olisi pitänyt jäädä tutusta päiväkodista kotiin äidin ja vauvan kanssa!

Järjestimme hoidon niin, että hän oli osapäivähoidossa päiväkodissa joka 2.päivä. Eli ma,ke,pe ja sitten seuraavalla viikolla ti ja to.

Erään toisen perheen poika jakoi tämän hoitopaikan meidän kanssa joten "päiviä ei mennyt hukkaan" vaan ryhmä oli aina täynnä. Erittäin hyvä ratkaisu...toimi ainakin meidän perheessä mainiosti.

Vierailija
4/7 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät olleet hoidossa eikä ap itse töissä, mutta nyt vauvan synnyttyä tyrkkää, kuten itse asian mainitsi, lapset hoitoon..

Vierailija
5/7 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen tekee miten parhaaksi katsoo. käsittääkseni tämä ei ole laitonta.

Vierailija
6/7 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä tyttö oli 4v. kun pikkuveli syntyi ja hän ihan kauhistui, kun olisi pitänyt jäädä tutusta päiväkodista kotiin äidin ja vauvan kanssa! Järjestimme hoidon niin, että hän oli osapäivähoidossa päiväkodissa joka 2.päivä. Eli ma,ke,pe ja sitten seuraavalla viikolla ti ja to. Erään toisen perheen poika jakoi tämän hoitopaikan meidän kanssa joten "päiviä ei mennyt hukkaan" vaan ryhmä oli aina täynnä. Erittäin hyvä ratkaisu...toimi ainakin meidän perheessä mainiosti.

rankkaa olla jokatoinen päivä hoidossa? Eikö parempi olis ne päivät putkeen ja sitten pitkä vapaa?

Vierailija
7/7 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä tyttö oli 4v. kun pikkuveli syntyi ja hän ihan kauhistui, kun olisi pitänyt jäädä tutusta päiväkodista kotiin äidin ja vauvan kanssa! Järjestimme hoidon niin, että hän oli osapäivähoidossa päiväkodissa joka 2.päivä. Eli ma,ke,pe ja sitten seuraavalla viikolla ti ja to. Erään toisen perheen poika jakoi tämän hoitopaikan meidän kanssa joten "päiviä ei mennyt hukkaan" vaan ryhmä oli aina täynnä. Erittäin hyvä ratkaisu...toimi ainakin meidän perheessä mainiosti.

rankkaa olla jokatoinen päivä hoidossa? Eikö parempi olis ne päivät putkeen ja sitten pitkä vapaa?

en ymmärrä tässä logiikkaa?

ja mun mielestä ap:n tapa on tukien huijaamista, mutta so what, täähän on hyvinvointivaltio ja jokainen saa hakea 'omansa' takaisin. ainiin mutta eihän se toimi niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan