Taas mies osti mitä halus, vaikka
tiesi mitä mieltä oon. Yhteiset rahat on. Itse tienaamiaan taas tuhlas, että sinänsä turha mussuttaa. Työtön kun olen. Mut mies aina päättäny isoista/kalliista ostoksista, vaikka olen ollut vastaan. Ja tuolloin olen töissäkin ollut. Mutta sitä yhtä asiaa vaan minä en saa, jota 15v jo halunut. Niinkin luonnollista asiaa kuin lapsi. Sitä prkl kirottua vakituista työpaikkaa ootellessa. Ikinä en ole mitään muuta halunut. Joo, ei välttämättä ole verrattavissa nuo. Mutta voi j.malauta että ottaa päähän. Kauaa en jaksa enää odottaa.
Kommentit (7)
Omat rahat ja hänellä omat, niin vastaavaa ongelmaa ei edes syntyisi. Ostat mitä haluat ja hän ostaa, mitä haluaa.
Ei tuo tuosta taida muuksi muuttua. Ei se ole oikeasti rahasta kiinni jos ihmiselle on tärkeää saada lapsi, varsinkaan Suomessa jossa köyhiä autetaan todella hyvin.
Jos et halua elää ilman lasta, taitaa olla pakko erota.
pitää olla työpaikka johon palata äitiyslomalta. Työpaikka siis ennen lasta. Eikö se ole se ja sama yrittääkö niitä töitä nyt vai mahd äippäloman jälkeen saada. Nytkin olen kyllä yrittänyt, mut ei vaan tärppää. Enkä oikeen tiedä mitä edes haluisin tehdä työkseni, paha siis lähteä kouluttautumaankaan. PS. Kumpikaan ei ole mikään teini enää.
lapsen/lapsia. Mutta suomeksi sanottuna vaatii että minulla on ensin työpaikka.
Kyllä miehen täytyy saada omilla rahoillaan ostaa mitä vaan,itsehän et tee talouden eteen mitään muuta kuin pummailet.
Mies on perheen pää ja päättää asiat,niin se vain on.
Lopetin tupakan poltonkin. Mies maksaa vuokran ja minä muut laskut. Ruokaan saatan pyytää rahaa, mutta en mihinkään muihin omiin hömpötyksiin tai menoihin.Jos omat rahani ei moisiin riitä niin olen ostamatta. Yleensä jälkimmäinen pätee. Ja tuo mitä mies osti. Oli pelikonsoli. Eihän se ollut kuin neljäs tähän talouteen. Edellisistä kolmesta yksi on käytössä/maksanut itsensä takaisin.
lapsen saaminen olisi sun työpaikasta kiinni? Vai oletteko yrittäneet mutta ei ole onnistunut?