Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsi sydämellä sinä varakas ja vallassa oleva

Vierailija
02.02.2012 |

Ottaisitko mieluummin nuoren ja nätin kumppanin kuin sen vanhan jäkättäjän rinnallesi? Sen, joka alkaa jo rupsahtaa ja kuvittelee olevansa jotenkin tasavertainen kanssasi? Minä ainakin ottaisin nuoren ja nätin, helposti ohjailtavan. Kiitos.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä kukakin hakee. Minä ottaisin "sielunkumppanin", semmoisen kanssa jonka kanssa tuntuu hyvältä olla läheikkäin ja jutella. Iällä ei niin väliä, ja minulla ja miehelläni siis on käytännössä ikäeroa 26 vuotta ;)

Mutta onhan niitä monenlaisia perusteita hakea puolisoa. Joku kaipaa edustavaa puolisoa muille näyteltäväksi, jollekin seksi on ensisijaista, joku haluaa sellaisen joka ihailee itseä kritiikittä...

Vierailija
2/6 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin edelleenkin fiksun, tasa-arvoisen ja rakastavan puolison, iästä viis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menopaussi muutti kumppanin kokonaan. Saamarinmoinen jäkättäjä, nalkuttaja ja kaikki on päin sitä. Kyllä kelpaisi nuorempi, norjempi ja tottelevainen.

Vierailija
4/6 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvästä ulkokuoresta ei haittaa ole, mutta jos ei puhua osaa, niin kyllä tylsää tulisi. Se on sitten eri asia jos haluaa vain näyttelyesineen.

Vierailija
5/6 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle vaan kelpaa tämä omanikäiseni kumppani. En halua mitään "ohjailtavaa", musta se olisi äärimmäisen rasittavaa, vaan tosiaan sen tasavertaisen kumppanin josta on mulle oikeaa (henkistä) tukeakin vaikeissa tilanteissa, joita kaikkien (ja erityisesti varmasti muuten vallassa olevien) elämään mahtuu. Tässä asiassa en oikein tajua kumpaakaan presidenttiehdokasta (jota tämä aloitus ilmeisesti koskee).

Vierailija
6/6 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mukava on palata omaan kotiin oman miehen viereen. Miehen jonka kanssa minulla on yhteiset lapset ja historia. Ja joka on kanssani tasavertainen.