Tehoaako Syylend?
Lapsella varpaassa syylä... Onko kukaan kokeillut tuota uutta lääkettä jota mainostetaan?
Kommentit (15)
Kaikkien mahdollisten keinojen jälkeen, päätin myös kokeilla kyseistä ainetta tässä alkuviikosta. Heti seuraavana päivänä syylä oli mustunut. Osaako kukaan kertoa kuulukohan näin käydäkin, vai onnistuinko turmelemaan sormeni? Mietin, että laitoin ainetta varmaan hieman liikaa, kun jonkin verran heti laiton jälkeen pisteli. Helpotti kyllä illan aikana.
En ole vielä itse kokeillut kyseistä tuotetta, mutta löysin erään artikkelin ruotsalaisesta lehdestä.
http://www.expressen.se/halsa/1.1684930/sa-blir-du-av-med-vartorna-for-…
Onko normaalia että kun pistän ainetta niin sormia alkaa kirvellä ihan kamalasti!!
Onko normaalia että kun pistän ainetta niin sormia alkaa kirvellä ihan kamalasti!!
Se on muurahaishappoa, joten kyllä se kirvelee, jos sitä menee terveelle iholle. Meillä on testattu lapsiparan jalkoihin, hädin tuskin pääsi seuraavana päivänä kävelemään :( Seuraavan kerran oltiin varovaisempia, sitä ainetta tarvitsee laittaa tosi vähän ja vain just siihen syylän päälle. Ja on tehokasta, lapsen tosi pahaksi päässeet jalkapohjat on ihan sileät, aikaa meni ehkä puolitoista kuukautta, laitettiin ainetta kerran viikossa.
Voisin jakaa tänne juuri saamiani positiivisia kokemuksia kyseisestä aineesta.
Syylend pakkausselosteessa lukee että syylän hoito kestää 5-15 viikkoa. Itselläni oli 5 syylää käsissä, joista osa erittäin vaikeissa paikoissa (taipeissa syvällä ihossa). Laitoin Syylendia reilusti syyliin, ja syylät muuttuivat päivässä koviksi ja mustiksi. Lisäsin ohjeen vastaisesti 2 päivän päästä ainetta uudestaan, ja kolmantena päivänä kärsimättömyyttäni kaivoin kaikki syylät suhteellisen vaivattomasti pois. Syyläkudoksen poistamiseen meni aikaa yhteensä n. tunti ja joistain vuosi hieman vertakin. Nyt kädet ovat syylättömät ja tämä pikaparantuminen kesti 3pv :-)
Tehoaako Syylend sellaisiin pieniin ontelosyyliin? Mulla niitä tullut kaulaan ja kainaloihin... jonkun saun hirttämällä pois (käytin hiusta) ja se muuttui mustaksi ja mureni ja tippui pois, muihin aattelin kokeilla Syylendiä. Tuntuu et syylät vaan leviää...
Ainakin Syylend penin (kynä) ohjeistuksissa on, että älä käytä molluskoihin.
Sormessani on yksi syylä ja olen nyt 15 viikkoa sitä hoitanut Syylendillä. Vasta nyt se muuttui mustaksi, mutta ei vieläkään ole lähtenyt mihinkään, enkä tiedä miten saisin sen pois, koska en pysty alkaa sitä itse kaivelemaan.
Nyt se on todella näkyvä, kun on väriltään musta. :(
Aiemmin sitä ei oikeastaan edes huomannut, kun oli ihon värinen.
Todella hidasta hoitoa.
Olen pettynyt.
Mulla lähti apteekin mineraalisuolalla, käytin sitä pesuaineena niin hävisi kaikki syylät. Niitä syyliä oli useampia ja olivat olleet iholla kauan.
Olisiko lisää kokemuksia käytöstä ja toimivuudesta? Pitäisi käydä hakemassa lapsen sormissa olevien syylien poistoon.
Ei toiminut, syylä lähti jesarilla.
11 kyselee vielä kokemuksia. Tai muuta vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Se on muurahaishappoa, joten kyllä se kirvelee, jos sitä menee terveelle iholle. Meillä on testattu lapsiparan jalkoihin, hädin tuskin pääsi seuraavana päivänä kävelemään :( Seuraavan kerran oltiin varovaisempia, sitä ainetta tarvitsee laittaa tosi vähän ja vain just siihen syylän päälle. Ja on tehokasta, lapsen tosi pahaksi päässeet jalkapohjat on ihan sileät, aikaa meni ehkä puolitoista kuukautta, laitettiin ainetta kerran viikossa.
Kirvely on normaalia kun aine polttaa syylää. Ei se nyt sietämätöntä ole. Itse olen hävittänyt werruxilla joka on vastaavaa varpaista syylät.
syylät kasvoivat takaisin käytön jälkeen
Itsellä oli vielä kaksi viikkoa sitten syylä pikkurillissä, peukalossa ja kantapäässä. Kantapäähän sattui joka askeleella. Kärsin kivusta monta kuukautta,joten kokeilin ilmastointiteippihoitoa ja apteekista saatavaa Verruxinia, tuloksetta.Lääkäri poisti kantapääsyylän, mutta sen kasvoi heti takaisin. Sitten onneksi satuin olemaan telkan ääressä kun Syylend-mainos tuli teeveestä. Syylät lähtivät kuivumaan jo ekan käsittelyn jälkeen ja kipu hävisi kantapäästä jo parin päivän sisällä. Nyt syylät ovat muisto vain.