Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

apua,yks remonttimies yritti naida mua keskellä päivää!

Vierailija
02.02.2012 |

Olin stay upeissa kun tupsahti sisään ovesta en yhtään aavistanut kun vuokraisäntä ei ollut varoittanut että nyt remontoidaan.No onneksi sentään oli meikkiä kasvoilla ettei ihan voi tunnistaa mua muuten eikä ovessa ole onneksi sukunimeä.Alkoi tosiaan hieroa niskaansa ja minä lukitsen itseni vessaan.Huh,olipa ylläri.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö äkkiä vetämään enemmän vaatetta ylle vai jäitkö siihen keimailemaan? Juu ja pelkkä niskan hierominen ei nyt ihan vakuuta jos ei muuta tehnyt?

Mä nain kerran sinkkuna ennen lapsia yhden remppamiehen kanssa ja se muisto kyllä lämmittää vieläkin näin ryytyneenä kotiäitinä mieltä :D mulla oli kämpässä vesivahinko ja mua vähän vanhempi tosi hyvä kroppainen kuivausfirman mies kävi mittaamassa kosteutta, siinä jo vähän tsekkailtiin toisiamme ja seuraavalla kerralla kun tyyppi tuli asentamaan kuivauslaitteita oltiinkin sängyssä, laitteita hakiessa parin viikon päästä uudestaan. Sen jälkeen ei nähty enkä haluaisikaan, se oli jännittävä ihana kokemus just näin.

Vierailija
2/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis tarkoitin että kävi alunperin mittaamassa kämpän kosteutta:D t.edellinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai teet poliisille ilmoituksen raiskausyrityksestä? Tuo niskan hierominen on tosi paha merkki! Ei kai mies lisäksi siirtänyt katsettaan sinusta lattiaan ja takaisin sinuun vaivaantuneen näköisesti? Jos teki näin, niin huh, huh, ihme että edes selvisit!

Kannattaisi ehkä ottaa yhteyttä johonkin kriisitukiryhmään. Tsemppiä!

Vierailija
4/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään nuori sillä tavalla tilanne huvitti suuresti.

Vierailija
5/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava askel on yhdyntä?

WTF?!??!! xD