Mikä itkuhälytin toimisi pakkasella?
Meidän Philips teki lakon, kun alkoi mennä alle -10 asteen. Nyt on -22 ja vauva nukkuu pihalla. Itku kuuluu vain olohuoneeseen asti pihaoven läpi, eikä ovea oikein voi pitää aukikaan, kun on niin kylmä. En saa tehdyksi mitään: en voi tehdä pyykkirumbaa kodinhoitohuoneessa ja esikoinen 2v leikkisi vesileikkejä siinä ohessa, ei voida tehdä etupihalla lumitöitä ja laske mäkeä ym. Toimiiko jollain häläri tällaisella pakkasella, minkä merkkinen?
Kommentit (9)
Esikoinen ei nukkunut vaunuissa muuta kuin vaunulenkillä, joten silloin ei ollut hälyttimelle tarvetta. Ei kai sitä saa laittaa vaununkoppaan sisään? Olen pitänyt sitä vaunujen vieressä ikkunalaudalla.
ap
vaan sen pattereissa. Harvat paristot kestää kuormitusta pakkasessa, ainakaan jos ei ole ihan tuliterät. Kokeile uusilla paristoilla, voi toimia vähän paremmin.
Meillä on ollut tosi hyvä Padwico 903 (varmaan muutkin mallit on ihan jees, mutta kokemusta on vain tuosta)...
On toiminut kohta kaksi vuotta moitteettomasti, parasta on ladattavat akut eli paristoja ei tarvitse vaihtaa...
Esikoinen ei nukkunut vaunuissa muuta kuin vaunulenkillä, joten silloin ei ollut hälyttimelle tarvetta. Ei kai sitä saa laittaa vaununkoppaan sisään? Olen pitänyt sitä vaunujen vieressä ikkunalaudalla. ap
Kyllä olen pitänyt vaunukopassa sisällä, siis vaikka mahan päällä tai jossain reunassa, se Padwico on toiminut oikein hyvin. Sen saa klipsillä vaikka kiinni kuomuun tai muuhun reunaan jos haluaa.
Vaunujen jalkopäässä yleensä.MIKSI sitä ei muka saisi siellä pitää???
Ja sinulle vastauksena: av:n mukaan itkuhälytin voi syttyä palamaan, jolloin vauva palaa mukana.
Meillä hälytin on myös aina jalkopäässä ;)
Vaunujen jalkopäässä yleensä.MIKSI sitä ei muka saisi siellä pitää???
Onhan sitä sattunut, että hälytin on syttynyt palamaan. Varsinkin pakkasella pelottaa, että siihen tulee jokin häiriö ja koko laite kärähtää. Onko teillä jollain oikeasti itkuhälytin, jota manuaalin mukaan saa käyttää -20 asteessa? Meidän hälärissä raja on nolla astetta.
Taisi olla jotain muuta vikaa laitteessa,meidän philips toimi ihan hyvin kovillakin pakkasilla