Hyvä vai huono mies??
Minua epäilyttää oma suhteeni.päällisin puolin kaikki on hyvin,olemme kihloissa. Käymme molemmat töissä, harrastamme yhdessä lenkkeilyä ja kuntosalia, käymme yhdessä keikoilla, ulkona syömässä jne.Pystymme keskustelemaan suurin piirtein kaikesta, mies tekee poikani kanssa paljon kaikkea, ei juo paljoa eikä ravaa baarissa.Mutta sitten.. huomaan ärsyyntyväni aina vain enemmän tietyistä piirteistä:
Mieheni stressinsietokyky on nolla.esimerkiksi viime jouluna vittuili niin paljon stressiään minuun, että itkin aatonaaton iltana sekä olin mieli maassa aattoaamun. sai ihan jopa siitä stressiä, että ihmisille pitää ostaa jotain, esimerkiksi minulle joka on onnellinen uudesta hajuvedestä. KUKA PAKOTTAA OSTAMAAN..? pystyy tälläisestä aiheesta oleen turpa mutrussa hyvinkin kauan.Lomamatkalle kun lähdimme, niin huusi pojalleni että antaa hänen olla rauhassa ja paiskasi oven kiinni kun pakkasi. kiukutteli pakkauksesta KOKO PÄIVÄN. tässä vain muutama esimerkki. Näiden kiukutteluiden mennessä ohi,ihmettelee miksi olen äkäinen ja vittuuntunut.
lisäksi hän on mustasukkainen. ei pidä siitä että käyn ilman häntä baarissa. ottaa huomioon työvuoroni ym. ja käyntimääräni on noin 4 kertaa vuodessa, eli ramppaa en baarissa.haikailen toisaalta yhteisestä lapsesta, mutta toisaalta en ole sitä valmis tekemään,koska mietin menetänkö samalla vapauteni.olisiko mies ikinä lapsen kanssa kotona jotta minä pääsisin esimerkiksi tyttöjen kanssa jonnekin? en vain todellakaan usko sitä. viime kesälomalla kun poikani meni isälleen viikonlopuksi, olin kahtena päivänä peräkkäin (tätä tapahtuu varmaan kerran kolmessa vuodessa) juhlimassa, ja tästä jaksettiin vittuilla, haukkua ym .monta päivää.
lisäksi on kotitöissä hyvinkin laiska, mutta silti jaksaa pojalleni urputtaa jatkuvalla syötöllä jos yksikin lelu on olohuoneessa yms. itse nukkuu mielestäni aika paljon, jotenkin väsynyt olemus ärsyttää silmääni. ennen niin pirteä mies on jotenkin täysin energiaton naputtaja.
kaiken huippuna, seksielämä ei ole mielestämme riittävä. mies ei halua niin usein kuin minä ja se ahdistaa aika lailla.ollaan puhuttu asiasta, mutta mies tuumaa aina perin loukkaantuneena ja asiaa tunnustamatta: "sun täytyy varmaan hommata sellanen panomies joka nussii sua kolme kertaa päivässä" ja kuulemma kuvittelen asian, ettei seksiä ole. no kerran viikossakin riittäisi sen kerran kuussa sijaan...
onko tää normaalia suhdetta ja onko toi ukkoni hyvä vai huono? häitä kun aloin yks päivä miettimään ja kysäsin mieheltä että kuinkas stressitaso sit hääpäivänä kestäis. vastasi että EN TIEDÄ. ja olen aivan saletti että pystyisi jopa hääpäiväni pilaamaan kiukuttelemalla kun on ollut niin STRESSAAVAA, huolimatta minun tunteistani.seuraavana päivä asiat toki olis hänen mielestään hyvin. AHDISTAA.
Kommentit (3)
Hyvä vai huono, sähän sen parhaiten tiedät.
Jos viihdyt miehen kanssa, niin hyvä, jos et, niin sitten huono.
Jos kuitenkin haikailet pitkää parisuhdetta tai yleensäkin olet sitä mieltä, että haluat elämäsi elää parisuhteessa, niin kuvauksesi perusteella maailma on täynnä vielä huonompiakin miehiä.
Mainitsit, että mies ei ravaa baareissa, mutta sinä käyt joskus. Tämä on tavallaan tyypillinen ongelma monessa parisuhteessa - toisella on menoja ja kavereita, toisella ei. Se jolla ei ole, ei haluaisi päästää kumppaniaankaan. Ratkaisuja tähän ei sinänsä ole, mutta toisenkin pitäisi hahmotaa, että tilanne on absurdi.
Tuo seksi on ongelmallisempi juttu. Jos ei tee mieli, niin ei tee. Keskustella voi, mutta mitä enemmän tilanne muuttuu velvollisuudeksi, sitä vähemmän tekee mieli. Tämäkin palsta kertoo, että miesten haluttomuus on todella yleistä.
Mielestäni aika selvät oireet.