Lue keskustelun säännöt.
Kertokaa kokemuksia induktioliedestä.
Kommentit (23)
Menevätkö teflon-pannut (periaatteessa induktioliedelle sopivat) nopeasti pilalle siksi, että ne kuumenevat liikaa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Menevätkö teflon-pannut (periaatteessa induktioliedelle sopivat) nopeasti pilalle siksi, että ne kuumenevat liikaa?
Minä olin jo ennen induktioliettä aivan kypsä teflonpannuihin, kun ei ne kestä käyttöä. Ja sitten kun tuli induktioliesi, niin pannut kesti aina niin kauan kunnes äitini tuli "auttamaan" eikä tietenkään tajunnut, että liesi kuumenee saman tien kuumaksi. Paistoi sitten paistinpannun piloille. Meille tuli sitten valurautapannu, mutta olin tosiaan kypsynyt tefloneihin jo paljon aiemmin.
On todella nopea. Ei tarvita mitään ihmeellisiä kattiloita. Kun keittiö uusittiin, vein vanhat kattilat ja pannut kirppikselle, söilytin pari. Päätin, että jatkossa meillä on vain tarpeellinen määrä kattiloita, ei yhtään ylimääräistä. Ostin Ikeasta 2 paistinpannua ja 2 kattilaa, ei tullut kalliiksi.
Sokeri tekee tuhoja myös tavalliselle keraamiselle liedelle, joten se pitää heti pyyhkiä pois. Valurautalisi on ihan kivikautta, kun induktioon tottuu.