Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikean posliininen tiskiallas, kokemuksia??

Vierailija
01.02.2012 |

Onko kellään kokemuksia? Kauan ollut ja miten kestänyt? Harkitsen kovasti, kun vastaavanlaisia on tosi vähän. Toinen minkä tiedäm maksaa n 800 e. Ei raaski..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa puunata hela tiden ja toiseks jos siihen tippuu joku veitsi kärki edellä tms esim kuivauskaapista niin murunen lohkee ja sen jälkeen siihen pinttyy lika ikuisesti siihen karheaan loveen

että multa on tippunut altaaseen vaikka mitä astioita mutta eipä ole lohjennut. Veitsiäkin useampi kappale, ja metallipäinen lihanuija.

Kolinasta ei mun tarvitse murehtia koska altaassa ei varsinaisesti tiskata.

Vierailija
2/5 |
03.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa puunata hela tiden ja toiseks jos siihen tippuu joku veitsi kärki edellä tms esim kuivauskaapista niin murunen lohkee ja sen jälkeen siihen pinttyy lika ikuisesti siihen karheaan loveen

että multa on tippunut altaaseen vaikka mitä astioita mutta eipä ole lohjennut. Veitsiäkin useampi kappale, ja metallipäinen lihanuija. Kolinasta ei mun tarvitse murehtia koska altaassa ei varsinaisesti tiskata.

On minusta myös kauniimpi joten otan ehdottamasti myös seuraavaan keittiöön valkoisen posliinialtaan! On ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso Domsjö-merkkinen. Laitettu heinäkuussa 2010, edelleen samassa kunnossa. Vaatii kyllä päivittäin kunnollisen puhdistuksen, koska menee heti tuhruisen näköiseksi jos siihen vähänkin jää jotain. Itse pesen altaan päivittäin mikrokuituliinalla.

Olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
4/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/5 |
02.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

posliiniallasta en huolisi!

Onneksi en tilannutkaan, vaikka jossain vaiheessa haikailin jotenkin.

Olen nimittäin nyt keittiöttömänä pessyt astioita ämprissä ja osittain huuhdellut saunalla posliinisessa lavuaarissa. Kyllä se kolina on mahdoton, aina saa pelänä kaikkia kolahduksia.

TEräksinen tai betoninen jat sitä uutta "keinoainetta" oleva on parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän